De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Vandaag was bij RTL Nieuws een hele reportage over overlast van motorrijders in het heuvelland. Kon zo snel geen linkje vinden om te delen...
Hebben ze dan beelden van een andere dag gebruikt? Zoveel motorrijders heb ik niet gezien dit weekend. Of ik was r
te vroeg.
Maar RTL speelt weer lekker in op de onderbuikgevoelens van een minderheid blijkbaar. Sensatiezoekers
 
Lekker klein ritje gedaan. Kom niet vaak of per se graag in het heuvelland (meestal veel te druk), ondanks dat ik ertegenaan woon, maar zo zag ik nieuw asfalt van ubachsberg tot wylre :). Reed best lekker daar en niet eens heel erg druk vandaag. Ik denk dat de meesten inderdaad bij de verplichte paasactiviteiten is :+
Daar kun je nu met een goed tempo overeen ja, echt zijdezacht asfalt nog
 
Hey guys, zit er aan te denken om ergens de komende weken richting Noord en Zuid Limburg te gaan. (Ook weer eens kijken waar mijn roots liggen).

Zijn er nog leuke betaalbare overnachtingsplekken te bedenken die extra aardig zijn voor motorrijders?
Campings/bnb's alles mag.

En zijn er nog leuke events in de regio die ik niet mag missen? Tussen nu en 7 mei...
(Ik weet alleen van de motorzegening op 16 april).

Niet te missen route/wegen hoor ik ook graag. Kwam altijd met de auto of trein naar Maastricht namelijk en dat is alweer even geleden
 
In Heerlen ligt geloof ik nog een motorcamping, in den hof of zoiets. Ben er nooit zelf gaan kamperen verder. Maar zou dan toch een paar km erbij tellen en de eifel en of ardennen in duiken :)
 
In Heerlen ligt geloof ik nog een motorcamping, in den hof of zoiets. Ben er nooit zelf gaan kamperen verder. Maar zou dan toch een paar km erbij tellen en de eifel en of ardennen in duiken :)
Ja, Eifel ligt wel wat aandacht. Opa en oma woonden in Rurberg.

Weet alleen nog niet of ik deze keer daar de tijd voor heb (kan nemen).

Thuiswedstrijd van us-MVVke is dan belangrijker 😁
 
'Hollanders' die bordjes ophangen voor de beklimmingen van de Amstel. Naar mijn weten is dit toch echt de Camerig _O-

ZTxTe6S.jpg
 
Net weer eens een rondje gereden ( Vaals, Holset, Epen, Slenaken, Gulpen en Nijswiller ) redelijk wat motorrijders onderweg maar niet druk. Begon wel tegen 19 uur koud te worden.

Ik zag overigens nergens borden staan op de lange bosweg tussen Vaals en Epen bij Lodge 7? Is deze weg weer gewoon open in het weekend ? Ben daar zeker 2 jaar niet meer gereden.
 
Stond straks voor circa een uurtje op de Camerig/vijlenerbos (pauze punt voor een puzzeltocht van een autoclub). Flink Wat motoren voorbij zien komen. 90% was amper sprake van geluidsoverlast. Ook nog een motoragent voorbij zien komen. Dus er wordt wel gecontroleerd, maar echte excessen in dat uur niet meegemaakt.
 
Wat mag tegenwoordig wel nog, ben het wel eens met die luidruchtig uitlaten dat hoeft voor mij ook niet. Gelukkig zijn er dat niet al te veel.
 
Vanmiddag met de scooter weg geweest naar Roermond, wat was het daar druk. Stond op de N280 om op de A73 te gaan en zag een rij auto's vanuit Duitsland zover de ook kon zien, en bij het Zwartbroekplein ook zo een opstopping alles richting Outlet neem ik aan.
Ik hou mij vast voor morgen 1 mei dan hebben de Duitsers en de Belgen vrij.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan