De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel veel leuke dingen gezien, met name op de koekblik-afdeling. Onder andere de nieuwe Leon, de Jetta hybrid, de Guillietta..... :P En van die drie vond ik de laatste toch echt het mooist, de Leon eigenlijk een beetje tegenvallen en de juist Jetta behoorlijk meevallen. Heb uiteraard ook een beetje gekeken naar mijn volgende auto (over een jaar is het zover). Na gisteren staat de Hyundai i40 Crosswagon bovenaan m'n lijstje. Ja echt een Hyundai.... had je me een paar jaar geleden echt niet horen zeggen. Echt een mooie en hele complete auto, en minstens net zo ruim als de Passat die ik nu heb. En 20% bijtelling als diesel dus gaat me in m'n portemonnee ook flink schelen. Verder kan ik ook de Citroën DS5 leasen, als ik niet als vereiste een hele grote kofferbak had dan was het op zeker die geworden, als diesel hybride met 14% bijtelling. Wat een schitterende bak.... :9~~
Hahahaha, mooi hoor dit... Qua uiterlijk ben ik het wel met je eens, maar als je er in gereden hebt, wordt dat weer anders.

Maarre Hyundai?? Ben benieuwd zal hem zo eens opzoeken ;) Die DS5 is gruwelijk mooi inderdaad, maar die accu's in de kofferbak proppen was niet zo slim.
 
Zo vanavond eens ff Nederland - Italie gekeken. Jmmr genoeg werden ze een beetje ingemaakt.
Maar toch een leuke aaf gehad
 
:W

zo motor ligt weer voor een stukkie uit elkaar :+ cockpit uitgebouwd.. klokje reeds gesloopt.. nu de nieuwe al gedeeltelijk op maat gemaakt.. aangesloten op een oude accu om te kijken of ie morgen ook nog op tijd loopt, ben nieuwsgierig hoe nauwkeurig ie is :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan