De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
YES! Eindelijk een goeie set all-season banden losgepeuterd bij de baas. Good Year Vector, als beste getest door de ANWB. Kon ze gelijk goed testen nu, voel behoorlijk verschil in de sneeuw met de Conti zomerbanden die er eerst onder zaten. Je mag er ook gewoon Duitsland mee in met winterweer, ze hebben het M+S logo. En geen gezeik met wisselen van zomer naar winterbanden en lelijke stalen velgen en dat soor shit.... BLIJ!! *O*
 
YES! Eindelijk een goeie set all-season banden losgepeuterd bij de baas. Good Year Vector, als beste getest door de ANWB. Kon ze gelijk goed testen nu, voel behoorlijk verschil in de sneeuw met de Conti zomerbanden die er eerst onder zaten. Je mag er ook gewoon Duitsland mee in met winterweer, ze hebben het M+S logo. En geen gezeik met wisselen van zomer naar winterbanden en lelijke stalen velgen en dat soor shit.... BLIJ!! *O*

*O* *O* *O* *O* *O*
 
YES! Eindelijk een goeie set all-season banden losgepeuterd bij de baas. Good Year Vector, als beste getest door de ANWB. Kon ze gelijk goed testen nu, voel behoorlijk verschil in de sneeuw met de Conti zomerbanden die er eerst onder zaten. Je mag er ook gewoon Duitsland mee in met winterweer, ze hebben het M+S logo. En geen gezeik met wisselen van zomer naar winterbanden en lelijke stalen velgen en dat soor shit.... BLIJ!! *O*
nice :Y
 
YES! Eindelijk een goeie set all-season banden losgepeuterd bij de baas. Good Year Vector, als beste getest door de ANWB. Kon ze gelijk goed testen nu, voel behoorlijk verschil in de sneeuw met de Conti zomerbanden die er eerst onder zaten. Je mag er ook gewoon Duitsland mee in met winterweer, ze hebben het M+S logo. En geen gezeik met wisselen van zomer naar winterbanden en lelijke stalen velgen en dat soor shit.... BLIJ!! *O*

Ooo nice !!!
 
Dan ben je dus twee keer per jaar iets van 50 euro kwijt voor monteren/balanceren..... :/
Klopt :Y Maar toen ik de Leon kocht stond die net op bijna nieuwe winterbanden op de originele lichtmetalen velgen. Zonde om die weg te doen. Dus alleen een set zomerbanden erbij gekocht en steeds wisselen.
 
gezien mijn geweldige hoeveel kilometers (7K ofzo) die ik per jaar rij.. is het voor mij goedkoper om een extra setje velgen te kopen, dan ieder jaar 100 euro aan wissel&balanceer kosten te betalen.
 
Nou ... ook ik heb maar weer eens een sportabbo genomen .. Beetje me stress kwijtraken daaro.
Vrijdag even geweest 20 min loopband en ze konden me met zuurstof weer bij brengen..

Schijnt wel gezond te zijn om te sporten ...
 
Goeie morguh !! Zo eerst even sportschool in ...

Oooo als ik naar buiten kijk is de dooi begonnen .. Was wel klaar met die gladde troep.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan