Ik heb de Virex-uitlaat i.c.m. een BMC-luchtfilter. Klinkt goed, loopt prima en sinds kort met een zgn. "race-mapping" van Rexxer loopt ie nog net iets mooier (en hoor je m beter lucht aanzuigen).Jullie zijn goed bezig
Stuurtje en houding zijn zo perfect!!
Zit te denken aan een MIVV Delta race of een Leovince LV one evo.
Iemand suggesties?
Mac-Junk heeft geen flat track pro maar wel zo'n schermpje, hij zal echter zelf even moeten vertellen of het wat doet tegen de windVraagje: heeft iemand hier een scrambler flat track pro? Ben benieuwd of het schermpje voor op enige windbescherming geeft? Daarnaast vind ik het ook wel gaaf staan
Thanks voor je reactieJa, ik heb het in eerste instantie gekocht voor de looks, maar toen ik hem er op had merkte ik dat het wel iets tegen de wind doet. Niet heel veel, want het blijft wel een naked natuurlijk...
Op mijn ICON werkt het schermpje van PUIG prima. Besteld in Duitsland want de NL-Puig-dealer zei dat er geen montagemateriaal voor te leveren was dus. Dus wel!Vraagje: heeft iemand hier een scrambler flat track pro? Ben benieuwd of het schermpje voor op enige windbescherming geeft? Daarnaast vind ik het ook wel gaaf staan
Hahaha, en vergeet vooral de sportschool nek niet...Op mijn ICON werkt het schermpje van PUIG prima. Besteld in Duitsland want de NL-Puig-dealer zei dat er geen montagemateriaal voor te leveren was dus. Dus wel!
kost ca.110 euro. Zo kun je tenminste boven de 120 rijden zonder sportschoolarmen ............................................
Op mijn ICON werkt het schermpje van PUIG prima. Besteld in Duitsland want de NL-Puig-dealer zei dat er geen montagemateriaal voor te leveren was dus. Dus wel!
kost ca.110 euro. Zo kun je tenminste boven de 120 rijden zonder sportschoolarmen ............................................
Cool! Weersvoorspelling ziet er ook goed uit! Veel plezier morgen en kalm aan...Nog een paar uurtjes en dan kan ik mijn MT ophalen....
Het schermpje heet als volgt: CV Puig NNG Ducati Scrambler Icon 15-16. Te krijgen in verschillende kleuren en je krijgt er een "S-logo" in de kleur van je fiets bij. Op de foto zie je hoe het er uit ziet, zonder de S. Mooi of lelijk is persoonlijk, maar het helpt goed tegen te veel tegenwind! Ik heb het in DE besteld bij MOTEA; kosten 104 euro.Ahaaa, kun je aangeven welk schermpje je hebt? Wil eigenlijk zo min mogelijk verstoring van het aanzicht = niet te groot scherm
Dat doe je toch niet!?Ze zeggen weleens dat je je eerste liefde nooit vergeet, in mijn geval klopt dat ook. Heb proefgereden op een Kawasaki Z900RS. In de jaren 70 van de vorige eeuw heb ik er 3 gehad. (Z1,Z900 en een Z1000). En je raad het al.....m,n Scrambler ingeruild!
De 1100 was/is te duur voor mij dus maar weer terug naar Kawasaki.
Ik heb dus een ABBA stand over die te koop is voor 75 euro. Bij mij af te halen. Slechts 2x gebruikt en inderdaad.g.a.n.
Is ook een erg mooie fiets hoor. Het is ook retro, dus daar zitten nog wel raakvlakken met de Duc. En dat viercilindertje draait ook erg mooi rond. Veel plezier er van en veilige kilometers gewenst.Ze zeggen weleens dat je je eerste liefde nooit vergeet, in mijn geval klopt dat ook. Heb proefgereden op een Kawasaki Z900RS. In de jaren 70 van de vorige eeuw heb ik er 3 gehad. (Z1,Z900 en een Z1000). En je raad het al.....m,n Scrambler ingeruild!
De 1100 was/is te duur voor mij dus maar weer terug naar Kawasaki.
Ik heb dus een ABBA stand over die te koop is voor 75 euro. Bij mij af te halen. Slechts 2x gebruikt en inderdaad.g.a.n.
Zonde. Is toch een leuke fiets...Hallo iedereen.
Met spijt in het hart doe ik mijn Ducati Scrambler Full throttle weg. Motor staat meer stil dan dat hij nog rijd. En dit is dan ook veel te jammer.
Voor de geïnteresseerden staat hij te koop in de rubriek ' te koop'
Hier alvast nog een paar afscheid foto's: Ducati Scrambler Full Throttle
PS: ik blijf wel het forum volgen
Zonde. Is toch een leuke fiets...
Stop je helemaal met motorrijden?
Oke. Tja, van stil staan wordt hij ook niet beter. Als je in de toekomst toch weer wilt beginnen, weet je in ieder geval op welk forum je moet zijn.
Thanks! Ik vindt de 1100 ook mooier en na meerdere BMW boxers te hebben gehad kan ik toch wel eerlijk zeggen dat het motor karakter van de Ducati me ook meer aanstaat. Die velgen zijn inderdaad fraai en een prima oplossing voor het tubeless verhaal. De velgen van Kineo zijn nog mooier maar kosten helaas nogal wat.Zijn inderdaad mooi opgebouwd die BMW’s. Maar toch vindt ik jou 1100 mooier. Hoewel ze erg mooi lopen, vindt ik gewoon die boxers niet zo mooi. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Die wielen met spaken zijn wel erg mooi, gemonteerd in de buitenrand van de velg. Ben je met die magnetische tas niet bang dat je tank beschadigd? Of zit er een bescherming onder? Ook van deze kant een fijn paasweekend. Aan het weer kan het niet liggen...
Ja de tankpad van de 800 is inderdaad niks mis mee.Ja precies. Met zo’n quick-lock zit je altijd met een lelijke ring rond je tankdop. Dat vindt ik ook niks. Ik vindt tankpads ook niet altijd mooi, maar vindt krassen lelijker. Ik had op de Triumph een minuscuul krasje boven de tankpad, en hoewel waarschijnlijk niemand dat ooit is opgevallen ergerde ik me er bont en blauw aan... Ik moet zeggen dat ik de pad op de 800 eigenlijk wel mooi vindt. Is meer een brede zwarte band over midden van de tank. Heb trouwens nieuwe tankbadges besteld. Ik hoop dat ze nog leverbaar zijn, maar het zijn de wings van de Classic geworden. Die vondt ik altijd al wel leuk.