De nieuwe Yamaha Xmax 300

Vandaag stickers op de velgen geplakt. Yamaha-blauw zullen we maar zeggen. Zit er toch nog een beetje kleur aan de scooter.
20191027_145450.jpg
 
Mooi hoor. Zit er zelf ook aan te denken,maar ga dat niet zelf doen. Ga niet goed komen.. Weet niet wat beetje zaak zou vragen voor montage
Ik heb via Ali stickers gekocht, zijn iets van een euro per setje. Ik had twee sticker vellen nodig, bij elkaar nog twee euro. Je kan ze er eenvoudig zelf opplakken hoor.
 
Nu we toch bezig zijn over wielen. Ik heb er al over nagedacht om de wielen te laten poedercoaten in het rood. Fel rood zou ik wel tof vinden.
Iemand ervaring met gepoedercoate wielen?? Negatief of positief. Wat bij een bandenwissel bv.?? Enne kwanta kosta??
 
Vanmorgen de handvat verwarming aan gehad. Begint al lekker fris te worden 's morgens. Een bij de kou de melding ICE, handig. Volgende week de winterbanden erop: Heidenau K66 M+S
20191030_072747.jpg
 
Vanmorgen de handvat verwarming aan gehad. Begint al lekker fris te worden 's morgens. Een bij de kou de melding ICE, handig. Volgende week de winterbanden erop: Heidenau K66 M+SBekijk bijlage 1439713

Dat is mooi. Ik ben benieuwt naar je ervaring, met de heidenau banden. Vooral bij een nat wegdek. Vandaag weer getankt 9 liter op 311km, voor het eerst E10 kijken of ik daar ook zover mee kom.
 
Ik heb al zeer goede ervaringen met Heidenau op mijn Sh150. Ik voelde me altijd erg veilig op die banden, zomer en winter. Behalve als er veel water op de weg ligt dan doe ik toch een beetje voorzichtig. Je kan een keer een schuiver maken en dat is toch zonde.

Ik ben ook wel even benieuwd naar jullie ervaringen met een schijfremslot. Mijn scoot is verzekerd en bij diefstal alleen als ie op slot stond met een ART4 slot. Heeft iemand advies? Ik zoek eigenlijk geen kettingslot omdat die zo groot zijn..
 
Ik heb al zeer goede ervaringen met Heidenau op mijn Sh150. Ik voelde me altijd erg veilig op die banden, zomer en winter. Behalve als er veel water op de weg ligt dan doe ik toch een beetje voorzichtig. Je kan een keer een schuiver maken en dat is toch zonde.

Ik ben ook wel even benieuwd naar jullie ervaringen met een schijfremslot. Mijn scoot is verzekerd en bij diefstal alleen als ie op slot stond met een ART4 slot. Heeft iemand advies? Ik zoek eigenlijk geen kettingslot omdat die zo groot zijn..
Ik gebruik een Abus ART4 remschijfslot met alarm. Dieven houden niet van lawaai...
 
Zagen jullie deze al?? De Yamaha X Max 300 Tech max. Vind die wel iets hebben.

Ziet er gewaagd uit zo met de groene kleur en goudkleurige wielen. De specs zijn nog hetzelfde en dat is wat ik ook verwacht had. Zullen er nog meer nieuwe kleuren komen?
 
Die groene special is erg gaaf, is zover ik heb begrepen in plaats van de Iron Max gekomen..
Leverbaar vanaf januari voor ongeveer €7300 aldus Motoport.
zelf ben ik nogsteeds niet klaar om weer op de motor te stappen, maar waarschijnlijk gaat de groene hier wel komen begin volgend jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan