De Ronde Venen topic deel 4: Hier is alluz MHR

Nee, Aprilia Shiver.

wb6chedv9vm.jpg
 
Je zit trouwens al een lekker tijdje op het forum alex Zoekresultaten

Voor dit soort problemen kan je ook best hier of bij A&A van iep terecht.
Ik denk dat je met de kennis van Royal, Bviep en tobias hier beter uit bent dan op het rest van het forum
 


haha klopt |( :X

Moet van de week maar naar een dealer gaan om dat te laten maken, word er gek van..

Iemand ervaring met dealers rond Uithoorn? wat is een goede dealer die ook Aprilia doet/kan uitlezen?

edit; @Daan72, oke, goed om te horen, heb zelf weinig technisch verstand, maar is mij verteld dat het waarschijnlijk de bougies zijn, of een software matig probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ze staan ook bekend als duure afzetters :X

Ja maar alleen als je verwacht dacia prijzen bij de mercedes dealer te moeten betalen.
duurdere motoren BMW, Aprillia en Ducati zijn vaak ook iets duurder in onderhoud, dat lijkt me toch niet apart.

@alex Ik kan je niet helpen met je probleem. maar ik denk dat bougies wat kort door de bocht conclusie is.
Wat weet je van het onderhoud? en wat zeggen ze in het shiver topic?

P.s. wat is het bouwjaar dan zet ik je morgen samen met thijs in de OP.
 
Nou mototoer Ducati dealer( vlak bij zoom) heeft erg leuke prijzen goedkoper dan menig jappen dealer,dus het hoeft niet duurder te zijn je moet alleen de juist dealer vinden :)
Kwam ik ook pas achter na 7 Ducati dealers offertes te vragen en het was geen tientjes werk.
 
Ja maar alleen als je verwacht dacia prijzen bij de mercedes dealer te moeten betalen.
duurdere motoren BMW, Aprillia en Ducati zijn vaak ook iets duurder in onderhoud, dat lijkt me toch niet apart.

@alex Ik kan je niet helpen met je probleem. maar ik denk dat bougies wat kort door de bocht conclusie is.
Wat weet je van het onderhoud? en wat zeggen ze in het shiver topic?

P.s. wat is het bouwjaar dan zet ik je morgen samen met thijs in de OP.

Bouwjaar is 2007
 
Gewoon naar roké in mijdrecht gaan. Kay kan wel leuk lullen maar je kan met dit soort moderne fietsen niet bij een allerhande merkloos dealer gaan aankloppen omdat het een tientje per uur scheelt...
 
Ik denk ik lees ook eens wat terug... _O-

Ik zit net je post in het GAY-ES topic te lezen. Algemene mening die daar uitgesproken wordt, komt wel overeen met wat ik in de werkplaats zie.. Soms kom je zo'n waus tegen die t helemaal mooi vind, maar die kan je op 1 hand tellen helaas..

Die paar wausen geven het bedrag trouwens wel zonder blikken en blozen uit.

Voor een RR en misschien R kom je wel meer van die lui tegen, maar dan zal je t wat meer in het oosten en zuiden moeten gaan zoeken. die fietsen zijn hier niet zo heel veel verkocht..
 
Terug
Bovenaan Onderaan