de rooie (cb400f)

update3
De bout aan 't einde vd primaire as is eraf gelopen & ook 't tandwiel. De as is toen gaan verschuiven en heeft aan de overkant 't tandwiel vd oliepomp eraf gebroken. '(
Op zich meevaller want blok hoeft verder niet uit elkaar.

en straks toch een beetje loctite gebruiken om de boel geborgd te houden??????
 
Is dat nou dezelfde bout die na 500km voor die vastloper heeft gezorgd??

Jammer dat het zo simpel is ;) , geen sleutelhulpje nodig nu :?
 
Ik wil niet stoken, maar je was niet de 1e uitvaller. En ik heb nog niet eens aan m'n brikkie verder kunnen sleutelen '( dus ik moet ook nog hard aan het werk om het geheel voor de vakantie weer rijklaar te hebben ;(
 
Ik wil niet stoken, maar je was niet de 1e uitvaller.
Motors die niet aan de start zijn verschenen tellen niet vinnik. (Anders was Sjaap de 1e uitvaller ;) )

En ik heb nog niet eens aan m'n brikkie verder kunnen sleutelen '( dus ik moet ook nog hard aan het werk om het geheel voor de vakantie weer rijklaar te hebben ;(
Vertel, vertel! Was ist loos?

Ennuh, sleutelen is hobby hoor. Kop op! :P
 
Onze start lag in Hengelo, die heb ik gehaald :j
Pas bij het opdraaien van de snelweg ging de bak aan stront.

De bak moet uit elkaar en de kruisverbinding kan ik er niet af krijgen, dus daaroor logeert ie even bij ome monteur.
Morgen het spul ophalen en van het weekend verder gaan met openen.
Volgende week HET veertje bestellen, meteen wat andere manko's verhelpen en dan hoop ik over een week weer alles in elkaar geprutst te hebben :}

En waneer is Sjaap uitgevallen, nog voor het starten ???(want die hadden wij ook }) )
 
Dat wint, wij hebben voor eentje de hele zaterdag lopen duwen, en op zaterdagavond daf ie de geest.
Op zondag ochten doorstarten mbv een auto lukte ook niet, dus toen maar over op reserve
 
Dat ik uitviel had overigens niks met technische problemen te maken, meer met ehhh, "schoolse" redenen... ;)
 
Op donderdag 13 juni 2002 21:55 schreef BM Werner het volgende:
Onze start lag in Hengelo, die heb ik gehaald :j(censuur)

...en dan hoop ik over een week weer alles in elkaar geprutst te hebben :}
Oké dan...

neem jij dit topic dan maar over. ;) (oftewel, hou ons op de hoogte)

Maar dan mag ik toch zeker wel, zelf ook doorgaan in dit topic?
 
Op zondag 16 juni 2002 22:37 schreef roestendoenze het volgende:
Update 4, toegevoegd...Tis dus toch macGyver tape geworden. :P Zo'n glasmat-setje kost net zo veer als 'n sloop-kapje. '(

Als je aan een sloopkapje kan koem wel ja, maar da's bij een 400 nog wel te doen. Bij een K7 daarentegen.....
 
Oké dan...

neem jij dit topic dan maar over. ;) (oftewel, hou ons op de hoogte)

Maar dan mag ik toch zeker wel, zelf ook doorgaan in dit topic?

Wil ik best, maar de hoogte is vrij laag gezonken.
Die :r -bak wil niet echt lekker uit elkaar. Ligt maar weer bij de monteur en ik wacht al een week.
Daarvan baal je, maar wat doe je d'r aan he |( :?

Ik hoop maar dat het geheel voor mijn vakantie klaar is, anders kan ik ruim van te voren beginnen met duwen, mischien ben ik dan op tijd voor de start van de 2e OBT
 
Wil ik best, maar de hoogte is vrij laag gezonken.
Die :r -bak wil niet echt lekker uit elkaar. Ligt maar weer bij de monteur en ik wacht al een week.
Daarvan baal je, maar wat doe je d'r aan he |( :?

Ik hoop maar dat het geheel voor mijn vakantie klaar is, anders kan ik ruim van te voren beginnen met duwen, mischien ben ik dan op tijd voor de start van de 2e OBT
Damn, maar volgens mij wil 't iig zeggen dat je geen kloot-monteur hebt. Anders hattie em al wel uit elkaar, maar dan met links&rechts vanalles afgebroken. Komt vast wel goed dus. ;)
 
eindelijk foto-update

De bout (links) was er dus uit gelopen. Toen is 't tandwiel (3e van links) afgebroken van 't oliefilter (rechts) en tot slot is 't aandrijf tandwiel eraf gelopen. (2e van links)

Let ook op detail, keerring op de achtergrond was dus echt gaar. Vandaar de olielekage, bij de macBarneveld. :P

full
 
En? Doet ze het al weer? Of verkert ze nog in de laatste fase van wederopbouw? :} :} :}
 
Even uit het stof getrokken.

De foto's zijn minder overvloedig, maar de boosdoener staat er op.
full

Na een maand eindeijk zo ver dat ik kan zeggen: volgende week zijn m'n onderdelen binnen ( als het goed gaat :} )
En dan weer lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan