* De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

Ik kies voor

  • Filmpje

    Stemmen: 1 4,3%
  • Karten

    Stemmen: 10 43,5%
  • Bowlen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Paintball

    Stemmen: 1 4,3%
  • 'Word een lama'

    Stemmen: 1 4,3%
  • CD opnemen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moordspel diner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boerengolf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schieten

    Stemmen: 7 30,4%
  • SSM-kalender 2009 maken

    Stemmen: 1 4,3%
  • Sumoworstelen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Schaatsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skiën

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skydiven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Minibiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gangstertocht

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Superverslag, ik zou er nog aan toe kunnen dat er bij een bepaalde meneer aan tafel een steeds bozere vriendin zat, dat er iemand 2e hands kaugum in zijn voorafje vond en dat er een chocolademan was, maar nee ik vind hem goed zo!
 
Superverslag, ik zou er nog aan toe kunnen dat er bij een bepaalde meneer aan tafel een steeds bozere vriendin zat, dat er iemand 2e hands kaugum in zijn voorafje vond en dat er een chocolademan was, maar nee ik vind hem goed zo!
Deze manspersoon bedoel je O-)

Foto-GIDWQXOS.jpg
 
Superverslag, ik zou er nog aan toe kunnen dat er bij een bepaalde meneer aan tafel een steeds bozere vriendin zat, dat er iemand 2e hands kaugum in zijn voorafje vond en dat er een chocolademan was, maar nee ik vind hem goed zo!

zij vond t meiden clubje wat een dagje uit was niet zo grappig. :X
en hij vond t wel geinig allemaal en keek wat te veel O-)

of heb ik t nu helemaal mis :o
 
Het volgende uitje is in handen van de jongste telg… we gaan dus hoogstwaarschijnlijk naar de kinderboerderij. })
Het enige wat ik hierop te zeggen heb....:

Foto-L7PGYPJT.jpg


(Ik kan het ook niet helpen dat jullie allemaal zo oud zijn! :P )


Dat er misschien toch wel sprake was van muizen blijkt wel uit het feit dat er een koekje met een hap eruit geserveerd werd aan Marieke. Na een heftige discussie }) kreeg zij een ander koekje.
Volgens mij gelooft niemand het... Er was echt een hap uit, ik heb dat niet gedaan! :')

Gelukkig werden de extra koekjes niet op de rekening gezet O-)


Het feestje dat gaande was in een ander zaaltje van het restaurant kreeg ook veel enthousiasme van de meiden. Ze dansen de marena … nee joh…. Dat is parkinson!!!
:o :o

_O- _O- _O-


Zoals de nu al legendarische woorden van ducenzo:
Zo, dat is weer een restaurant waar we niet meer welkom zijn
_O- _O-

(Mag ik nog even aanvullen: Met dank aan H@@sje...)

:X

Oja nog één ....... op speciaal verzoek van H@@sje O-)

]]

O-) O-) :+
_O- _O-


Een goed verslag GSX-steR, al mis ik nog wat essentiële punten :P
 
*O* wow!!!!! dat ziet er gezellig uit (f***, da'k dat dan weer moest missen :X :X :X )

hier gaat het alweer redelijk, was vanochtend al héle bikkel (dacht ik) en toen heb ik dus veel te veel gedaan in huis, pfff, 's middags was het weer :N dus nu rustig op de bank onder een dekentje, muziekje erbij, mijn boek en een kopje thee. en dat gaat héél fijn :Y

is er ook een foto van drakie met d'r mascara op d'r wangen? :+
 
Superverslag, ik zou er nog aan toe kunnen dat er bij een bepaalde meneer aan tafel een steeds bozere vriendin zat, dat er iemand 2e hands kaugum in zijn voorafje vond en dat er een chocolademan was, maar nee ik vind hem goed zo!

Geweldig verslag.

Natalie, volgens mij verwar je mij op Hyves met Drakie hoor. Ik had (nog) geen uitgelopen mascara. *D

Ik was diegene met de tweedehandskauwgum. Lekker zo'n tissue in de carpaccio.
De verdwijntruc van Aprili@ster! :+
 
Laatst bewerkt:
Okay mijn ere baantje als SSM-verslaggeefster ben ik kwijt. ;(
Nou ja, er is een tijd van komen en een tijd van gaan (mijn volgende verdwijntruc).

Ik heb me heerlijk uitgeleefd in de kart! Eindelijk kon ik weer eens alle regels aan mijn laars lappen (sorry voor de blauwe plekken dames })).
Het smaakte echt naar meer, dus binnenkort ga ik mijn botstechniek botvieren op nieuwe slachtoffers in Nijverdal.

Ik heb het echt heel gezellig gevonden meiden!!
Alleen wie offert zich de volgende keer op om onze blonde Babe mee te nemen?
Hiervoor zijn stalen zenuwen vereist net als een zeer gladde rug waar alle brutale opmerkingen gelijk vanaf kunnen glijden.
 
Zo, ik ben weer terug uit Spanje. Ik wist niet dat het daar zoooo koud kon zijn!! -O-

Geweldig verslag trouwens GSX-ster!! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan