* De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

Ik kies voor

  • Filmpje

    Stemmen: 1 4,3%
  • Karten

    Stemmen: 10 43,5%
  • Bowlen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Paintball

    Stemmen: 1 4,3%
  • 'Word een lama'

    Stemmen: 1 4,3%
  • CD opnemen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moordspel diner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boerengolf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schieten

    Stemmen: 7 30,4%
  • SSM-kalender 2009 maken

    Stemmen: 1 4,3%
  • Sumoworstelen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Schaatsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skiën

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skydiven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Minibiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gangstertocht

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
@Ster: Ik hoop ook dat die tijd er snel is zodat we weer snel iets gezelligs kunnen gaan doen incl. onze Ster!! :)
 
Laatst bewerkt:
@Ster: Ik hoop ook dat die tijd er snel is zodat we weer snel iets gezelligs kunnen gaan doen incl. onze Ster!! :)

Thnx meiden; dat hoop ik ook; na bijna een jaar ziek te zijn ben ik er inmiddels echt wel :r :r van.
 
Goedeavond hier :W

Gaat lekker hier. Beide ziek. Beterschap Vonne en Ster!

Ik moet me bij deze ook helaas afmelden. We hebben dus zieken op me werk en nu moet ik invallen. -O-

Sorry meiden!! Wilde er echt is graag een keertje bij zijn. :(

Maar nog veel plezier! En zie jullie snel!

:j
 
Ik ga pitten :W
Spigies voorbereiden voor morge ;) :o

En me effe laten masseren zodat ik morgen hopelijk van die verd :( mde spierpijn af ben.
 
Ik ga zo de computer uitzetten en tot zondag niet meer in dit topic kijken! Elke keer als ik 'm open meldt iemand zich af! '(

Maarre...heel veel beterschap voor alle zieken. En Ster, moet je lang wachten op alle uitslagen of hoor je dat snel? Duim voor je!
 
Ik ga zo de computer uitzetten en tot zondag niet meer in dit topic kijken! Elke keer als ik 'm open meldt iemand zich af! '(

Maarre...heel veel beterschap voor alle zieken. En Ster, moet je lang wachten op alle uitslagen of hoor je dat snel? Duim voor je!

Ik heb maandag nog 1 onderzoek en heb ik vrijdagochtend weer een afspraak in het ziekenhuis met de arts. Dan zijn alle uitslagen inmiddels binnen en weten ze hopelijk iets meer.
 
Ik zit net ff te kijken, maar nu is er niemand meer om mee te spelen als jullie aan het rondjes knallen zijn. ;(

Of kwam JT nou toch?

Ik ga me wel verschuilen achter mijn fototoestel 8-)
 
jammer van de afmeldingen :$
Ster, Vonne, beterschap!!
maybabe; werkse!

en meiden die gaan: veel plezier morgen!! *O*
 
Goedemorgen meiden! De eerste griepverschijnselen onderdrukkend opgestaan vanmorgen. Straks eerst maar eens naar de sportschool, de spiertjes losmaken.

Ik zat even op het lijstje deelnemers te kijken en volgens mij komt er vrijwel niemand bij mij uit de buurt (omgeving Arnhem). Mocht dat wel zo zijn, ik heb nog wel plek in mijn autootje....

Wat nemen we mee vanmiddag?
- helm
- handschoenen?
- SSM-shirtje (aan)
- vrolijk humeur :+
- geld
- ...

Tot half 4!
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen meiden! De eerste griepverschijnselen onderdrukkend opgestaan vanmorgen. Straks eerst maar eens naar de sportschool, de spiertjes losmaken.

Ik zat even op het lijstje deelnemers te kijken en volgens mij komt er vrijwel niemand bij mij uit de buurt (omgeving Arnhem). Mocht dat wel zo zijn, ik heb nog wel plek in mijn autootje....

Wat nemen we mee vanmiddag?
- helm
- handschoenen?
- SSM-shirtje (aan)
- vrolijk humeur :+
- geld
- ...

Tot half 4!

:^ :X :X



Helm - check
Handschoenen- eeeh
SSM shirtje - beetje koud :X
Vrolijk humeur - ben net wakker :X maar ik neem nog wel een bakje koffie
Geld - kan je daar pinnen of neem ik contanten mee :?

:W tot vanmiddag *O*
 
Goedemorgen meiden! De eerste griepverschijnselen onderdrukkend opgestaan vanmorgen. Straks eerst maar eens naar de sportschool, de spiertjes losmaken.

Ik zat even op het lijstje deelnemers te kijken en volgens mij komt er vrijwel niemand bij mij uit de buurt (omgeving Arnhem). Mocht dat wel zo zijn, ik heb nog wel plek in mijn autootje....

Wat nemen we mee vanmiddag?
- helm
- handschoenen?
- SSM-shirtje (aan)
- vrolijk humeur :+
- geld
- ...

Tot half 4!

*O* *O* *O* *O*
 
Meiden; heel veel plezier vandaag :Y *O*

@ Ducenzo; sorry meid :$ ik was graag gekomen om je gezelschap te houden.
 
:^ :X :X



Helm - check
Handschoenen- eeeh check :P
SSM shirtje - beetje koud :X In de kart krijg je het vanzelf warm hoor ;)
Vrolijk humeur - ben net wakker :X maar ik neem nog wel een bakje koffie
Geld - kan je daar pinnen of neem ik contanten mee :? Bij de meeste kartbanen kan je pinnen aangezien het om best wel grote bedragen gaat meestal

:W tot vanmiddag *O*

Tot vanmiddag iedereen! :W
 
Voor degenen die net als ik met DomDom erheen rijden vanmiddag!

"Indien u gebruikt maakt van navigatie:
Havenstraat 95"

Op huisnr. 295 vindt 'ie namelijk niks (noem 'm niet voor niets DomDom :+ )
 
Komt Kawa jaap nog? *D
:W ;)

heel veel plezier vanmiddag/vanavond meiden...kick some ass daaro op de kartbaan })

en voor alle meiden die niet kunnen en ziek zwak en misselijk zijn -O-

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan