* De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

Ik kies voor

  • Filmpje

    Stemmen: 1 4,3%
  • Karten

    Stemmen: 10 43,5%
  • Bowlen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Paintball

    Stemmen: 1 4,3%
  • 'Word een lama'

    Stemmen: 1 4,3%
  • CD opnemen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moordspel diner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boerengolf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schieten

    Stemmen: 7 30,4%
  • SSM-kalender 2009 maken

    Stemmen: 1 4,3%
  • Sumoworstelen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Schaatsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skiën

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skydiven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Minibiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gangstertocht

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Meiden, ik heb me ziek gelachen! De mascara zat tot op mijn wangen, zeg maar.

Maar wie ging nou toch dat verslag schrijven??
 
Nou, vond er geen klap aan...


:+



piet.jpg
 
:^

_O- _O- _O- _O-

Dames het was een zeer geslaagde dag! Ik zal morgen zeker spierpijn hebben, vast ook in mijn kaken :X

Ben errug benieuwd naar de foto's *O*
Had gelukkig gezellige dames naast me zitten! _O- Wat een lol hebben wij gehad.

Hoest trouwens met je voet Natalie? Nog last van dat meisje die er overheen viel O-) :X
 
Al gooiend met de geraniums vanaf het balkon :X _O- _O-

:Y ze gaan één voor één naar het tuincentrum voor nieuwe geraniums........ mag niet met meer dan 2 over straat hè!!!

oo en marieke je mag mee met Piet over de rotonde als je beloofd niet aan de ramen te likken :9

of dan toch maar liever naar de kinderboerderij O-)
 
Zo, dat is weer een restaurant waar we niet meer welkom zijn _O-

Maar was gezellig meiden en heb nog paar leuke foto's, maar kijk morgen wel even of ik ze online kan zetten.

:W
 
Dames het was gezellig :Y Maar goed dat ik niet mee was naar het restaurant geloof ik, want ik moet daar nog een keer terug komen. Ben benieuwd naar de foto's :)

Drakie bedankt voor het organiseren :} :}
 
Goedemorgen dames!

Heb wat gemist met het eten geloof ik? :+

Jammer dat ik zo snel weg moest, heb het ook maar net op tijd gehaald allemaal. Gelukkig was het eten van het kerstdiner ook lekker, maar lang niet zo gezellig denk ik ;)

Wat een fanatieke kartsters allemaal, heb/ben nog nooit zoveel gebeukt als gister, met name de 1e heat werden er flinke klappen uitgedeeld!

De 1e heat was ik de snelste, de 2e heat als 3e geeindigd, met Metty op de 2e en Joyce op de 1e plek *O* Sowieso waren alle dames erg snel vond ik, hebben heel wat heren aan stront gereden })

Drakie, dankjewel voor het georganiseer!

Nu ga ik aan het werk, ' even' naar Delhi -O- (waar nu Dengue heerst :o )
 
Laatst bewerkt:
Jeetje wat heb ik gelachen zeg.

@Marieke: met mijn voet gaat het redelijk, beetje gekneusd. Denk dat dat meisje meer last heeft. Ze kwam redelijk hard op d'r knieën terecht...(oeps)
@GSX-Ster: wat een gave telefoon zeg!! Je Tomtom heeft het gewoon goed gedaan op weg naar huis? O-)
@Drakie: Super geregeld
@Firegirl: gaat goed komen met die wheelies...
@All: was een top avond, moeten we vaker doen.
:W
 
Er was eens een groepje meiden op weg naar het altijd zo rustige en vredige Huizen.

Dit evenement heeft een lange aanloop gehad voordat we er over uit waren wat we gingen doen en wie gaan er nou wel of niet mee. Die lange aanloop was helaas niet het enige… de afloop is eigenlijk nog veel erger…….. :X

Maar goed, laten we bij het begin beginnen……….. :Y

Er was eens een groepje meiden op weg naar het altijd zo rustige Huizen. Allemaal met de auto en er was een babe
varkenBabe.JPG
in de aanhanger vervoerd ivm eerdere schermutselingen. Over mutsen gesproken….. allen gewapend met een helm en een aantal zelfs met handschoenen. Tenminste er was er één die had de helm klaargelegd maar kwam er halverwege de reis achter dat haar helm nog keurig klaar lag bij de deur. Dus maar weer terug naar huis. Ze was ook iets te laat. O-)

Wat hangt hier in de lucht, wat gaat hier gebeuren? Tim (of was het Tom?) Coronel bekeek de meiden met argusogen en zag zijn schadepost aan het eind van het jaar oplopen. Het ging zo goed dit jaar. Zou hij dan toch niet aan de krediet crises ontlopen?

Weer terug naar de meiden. Fanatieke koppen en klaar voor de strijd. Overal aan (heel charmant) en karten maar. Dames rechts is gas…en niet meer loslaten. Er was 1 dame die kon wraak nemen op een andere dame en voordat de heat was begonnen werd zij al van achter geramd. Eindelijk gerechtigheid. })

De strijd is in alle hevigheid losgebarsten. De pers heeft dit vastgelegd. Wie ramt wie…wie gaat er slippend door de bocht. Weer iemand achterstevoren…… Weten ze dan niet dat dat mijn ronde tijden naar beneden haalt, de honden. :(

Het was ook rennen naar de uitslagen….. een aantal meiden kon de spanning niet meer aan maar een aantal fanatieke dozen moesten en zouden hun tijd verbeteren. Was de eerste heat al erg… de tweede was alleen maar erger. De hand gebaren vlogen door de lucht. Als blikken konden doden.........
Wie was dat eigenlijk met dat hoge aaibaarheidsgehalte :?

Natuurlijk weer een run naar de rondetijden. :r

Foto-TU7GXHDB.jpg


Rooie wangen, verbeten smoelen en druk gepraat. Ze gaan onderhandelen over een damesteam. Wie doet wat. Hebben we een BHV-er nodig? Een communicatiemanager, personal trainer. Masseur. Wanneer komen de vacatures vrij? Of hadden ze het niet over een kartteam?

Foto-R3ZTNG7E.jpg


Het karten was achter de rug maar het zou alleen maar erger worden. B| Een aantal meiden hadden dit al voorzien en namen op gepaste wijze vlug afscheid zodat hun reputatie niet nog meer geschaad zou worden….


Hier lachen ze nog.... |(

Foto-WQ83WGXB.jpg


Toen we dan ook onze weg vervolgde naar het restaurant zag ik Tim (of was het Tom?) opgelucht ademhalen 8-)


Wordt vervolgd….
 
Er was eens een groepje meiden op weg naar het altijd zo rustige en vredige Huizen.

Dit evenement heeft een lange aanloop gehad voordat we er over uit waren wat we gingen doen en wie gaan er nou wel of niet mee. Die lange aanloop was helaas niet het enige… de afloop is eigenlijk nog veel erger…….. :X

Maar goed, laten we bij het begin beginnen……….. :Y

Er was eens een groepje meiden op weg naar het altijd zo rustige Huizen. Allemaal met de auto en er was een babe [afbeelding] in de aanhanger vervoerd ivm eerdere schermutselingen. Over mutsen gesproken….. allen gewapend met een helm en een aantal zelfs met handschoenen. Tenminste er was er één die had de helm klaargelegd maar kwam er halverwege de reis achter dat haar helm nog keurig klaar lag bij de deur. Dus maar weer terug naar huis. Ze was ook iets te laat. O-)

Wat hangt hier in de lucht, wat gaat hier gebeuren? Tim (of was het Tom?) Coronel bekeek de meiden met argusogen en zag zijn schadepost aan het eind van het jaar oplopen. Het ging zo goed dit jaar. Zou hij dan toch niet aan de krediet crises ontlopen?

Weer terug naar de meiden. Fanatieke koppen en klaar voor de strijd. Overal aan (heel charmant) en karten maar. Dames rechts is gas…en niet meer loslaten. Er was 1 dame die kon wraak nemen op een andere dame en voordat de heat was begonnen werd zij al van achter geramd. Eindelijk gerechtigheid. })

De strijd is in alle hevigheid losgebarsten. De pers heeft dit vastgelegd. Wie ramt wie…wie gaat er slippend door de bocht. Weer iemand achterstevoren…… Weten ze dan niet dat dat mijn ronde tijden naar beneden haalt, de honden. :(

Het was ook rennen naar de uitslagen….. een aantal meiden kon de spanning niet meer aan maar een aantal fanatieke dozen moesten en zouden hun tijd verbeteren. Was de eerste heat al erg… de tweede was alleen maar erger. De hand gebaren vlogen door de lucht. Als blikken konden doden.........
Wie was dat eigenlijk met dat hoge aaibaarheidsgehalte :?

Natuurlijk weer een run naar de rondetijden. :r

[afbeelding]

Rooie wangen, verbeten smoelen en druk gepraat. Ze gaan onderhandelen over een damesteam. Wie doet wat. Hebben we een BHV-er nodig? Een communicatiemanager, personal trainer. Masseur. Wanneer komen de vacatures vrij? Of hadden ze het niet over een kartteam?

[afbeelding]

Het karten was achter de rug maar het zou alleen maar erger worden. B| Een aantal meiden hadden dit al voorzien en namen op gepaste wijze vlug afscheid zodat hun reputatie niet nog meer geschaad zou worden….


Hier lachen ze nog.... |(

[afbeelding]

Toen we dan ook onze weg vervolgde naar het restaurant zag ik Tim (of was het Tom?) opgelucht ademhalen 8-)


Wordt vervolgd….
_O- _O- _O-
mooi verhaal wacht met smart op t vervolg :)
 
Op weg naar de haven van huizen…..

Haven%20van%20Huizen.jpg

Nu nog rustig O-)

Het restaurant had slim bedacht ons in een aparte zaal te zetten maar wat ze dan weer hadden vergeten, is om alle luiken en deuren te sluiten. En ze hadden ook andere mensen met kinderen in hetzelfde zaaltje ondergebracht. Niet slim achteraf maar daar kom ik nog op.

De spanningen van het karten zijn erg hoog geweest want meerdere dames konden het niet droog houden en de tranen vloeiden dan ook rijkelijk. :')

Een paar voorbeelden van de gespreksstof van hoog niveau. *O* Daar kun je echt mee thuis komen (en met de Tom Tom ook trouwens Natalief ;) )

Het volgende uitje is in handen van de jongste telg… we gaan dus hoogstwaarschijnlijk naar de kinderboerderij. })

Een weekend met z’n allen weg is ook gevallen…. In een stacarvan???? Hee buurmannetje.. :+
Over buurmannetje gesproken, we hadden weer de nodige aandacht van manspersonen. Nadat de camera de heren wilde vastleggen, werden ze heel stil. :X Later in bij het toilet kwamen we ze weer tegen. Ze waren erg onder de indruk. O-)

Dat Natalief altijd maar van niets weet, gaat wel opvallen. De verzekering heeft weer eens uitgekeerd dus heeft ze een nieuwe telefoon. Deze viel alleen een beetje tegen. Totdat de juf haar een lesje “Wat kan mijn telefoon allemaal” heeft gegeven. We hebben Natalie vervolgens de rest van de avond niet meer gehoord. :z
Alhoewel de uitspraak…”Dan wordt tie weer groot en dan weer klein en ik weet niet hoe dat komt” deed ook veel stof opwaaien.

Foto-BH47SCUN.jpg


En natuurlijk niet vergeten het moment dat ze het nodig vond een meisje te laten struikelen. De klap was zo hard te horen dat het hele restaurant in rep en roer was. En Natalief??? Ik weet van niets hoor..... :N
Dat was ook het geval toen er een hond ontsnapte (was overigens dit keer niet de schuld van Natalief….....deze keer niet) en er een bijdehand riep dat er een muis liep. O-) O-) Het hele restaurant op zijn kop. Gelukkig bleek het te gaan om Tarzan. En die ging keurig zitten op het commando ZIT….. Het geschikt vakje kon gekleurd worden.

geschikt_ongeschikt.jpg


Maar ja, wij meiden weten wel om te gaan met een tarzan……… :X

Dat er misschien toch wel sprake was van muizen blijkt wel uit het feit dat er een koekje met een hap eruit geserveerd werd aan Marieke. Na een heftige discussie }) kreeg zij een ander koekje.

Dat een meiden uitje een hoop los kan maken blijkt wel uit het volgende.

Sommige meiden zijn nog nooit zo openhartig geweest over hun woonomgeving. Het is om te schamen maar een samenscholingsverbod met meer dan 2 personen in jouw straat. Dat gaat toch wel ver. Zeker als het blijkt te gaan om criminele bejaarden. :( Nu is diegene die daar woont ook de jongste niet meer maar ze kan de vooruitgang in techniek nog redelijk bijhouden. Dat gaat wel anders worden als ze nog ouder wordt.

Over ouwe lullen gesproken…Piet Paulusma…. Wat moet daar over verteld worden?
Die is met zoveel enthousiasme ontvangen door een aantal meiden dat ik denk dat hij erbij is bij de volgende meeting. Gelukkig hebben we iemand die ons uit de brand O-) heeft geholpen en ons wat beelden op de mobiel heeft laten zien, dus er werd lekker gesopt op de stoelen na het zien van Piet op internet.

Oant Morn is zijn dromen…… })

Na jah nog 1 keer dan....... :9~

Piet%20Paulusma.JPG


Aan alles komt een eind dus ook aan deze avond. Natuurlijk allemaal eerst plassen, het blijven vrouwen. En dan zou je denken dat ze rustig werden maar helaas ging het daar gewoon door en dezelfde manspersonen moesten het daar ook ontgelden. Ik noem geen namen. :N

Het feestje dat gaande was in een ander zaaltje van het restaurant kreeg ook veel enthousiasme van de meiden. Ze dansen de marena … nee joh…. Dat is parkinson!!!

Ook het personeel liet een traantje lopen toen we weggingen…van opluchting. De rust keerde weer terug in de haven van Huizen. Tenminste nadat ook de laatste auto de straat had verlaten. Het zal nooit meer hetzelfde zijn in Huizen '(

B2_GQL1INL1F.1+wrbrandvoske.jpg


Zoals de nu al legendarische woorden van ducenzo:
Zo, dat is weer een restaurant waar we niet meer welkom zijn

Nu is het wachten op de spierpijn van het karten en het lachen……..

Meiden bedankt…ut was best gezellig O-)

Meer foto's van een topfotograaf :X ....... kkkkllllliiiikkkkk
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan