Wanneer je erbij vermeldt dat je alle benodigde spullen voor een begrenzing erbij levert / verkoopt en dat het veranderen van je kentekenpapieren nog geen 2 geeltjes kost moet het ook wel lukken.Tsja als er geen voordelen aan zaten zou ik zowieso m'n kentekenpapieren weer op orde maken. Maar je motor verkoopt makkelijker als hij alvast op 25kW staat en de begrenzer er bij zit..
Wanneer je erbij vermeldt dat je alle benodigde spullen voor een begrenzing erbij levert / verkoopt en dat het veranderen van je kentekenpapieren nog geen 2 geeltjes kost moet het ook wel lukken.
Maar inderdaad, I get your point
oke, heb ik weer een wedervraag voor jou:Zo werkt het dus niet.
Ik merk dat een hoop mensen het nog steeds niet snappen
De RDW neemt het niet zomaar aan als je zegt: 'He meneer van de RDW, ik heb mijn motor met een orgineel 25KW kitje afgevoerd, verander dat eens effe op mijn kenteken.'
De RDW wil graag een goedkeuring van een erkende merkdealer.
De dealer heeft op zijn beurt goedkeuring nodig van de importeur.
De importeur geeft dit door een 25KW setje te leveren met een uniek nummer/code.
De dealer bouwt het setje in, en stuurt het kenteken (ik geloof met code) op naar de RDW.
De RDW zal het nu pas accepteren.
lijkt mij dat je gewoon met valse papieren rondrijd?
oke, heb ik weer een wedervraag voor jou:
wat nu, als je je motor hebt laten omzetten op volvermogen, maar het 25KW setje bewaard (voor evt volgende koper) wat dan als je de motor met DAT setje weer terug wilt voeren?
(als dat niet kan, weten we iig zeker dat het 25KW gebeuren ook geldklopperij is)