Ik had al geschreven dat ik het bij Latour in Nijmegen had gelegd. Qua prijs durf ik niet echt te zeggen want het hangt natuurlijk af van wat je brengt en in welke staat dat is.Als je kan mag je mij naam en adres van de chromeerder en de prijs doorgeven. Ben zelf op zoek hiernaar. Ook een goed voorspatbord (roest geen probleem maar wel qua vorm in orde) zoek ik nog.
Overigens een mooi project die uitgeboorde XS 850.
Ziet er prachtig uit allemaal. Zeker ook de “Auspuffanlage”, die is zijn prijs dubbel en dwars waard. Spijtig dat Heinz Wyes er mee gaat stoppen.
Van echt stoppen is volgens mij "formeel" nog geen sprake, maar het wordt kennelijk een beetje problematisch. De producent "genereert minder output", is het misschien een beetje beu. Levertijden lopen op tot ca een jaar momenteel. Heinz baalt daar van en suggereert dat het wel eens op kon houden. In de mail zei hij laatst te gaan stoppen, maar toen ik de uitlaat op kwam halen, hield hij toch nog de deur op een kier, zo van, nou ja we zien wel.Gaat Heinz stoppen of de producent zelf?
Mooi he?!Ziet er prachtig uit allemaal. Zeker ook de “Auspuffanlage”, die is zijn prijs dubbel en dwars waard. Spijtig dat Heinz Wyes er mee gaat stoppen.
Zo, het mag wat kosten allemaal!
Wordt beter dan nieuw zo.
Het bied wel mogelijkheden voor anderen om uitlaten te gaan maken.
[Ik denk er zelf hard over na namelijk]
Ach de prijzen lopen anders aardig op.
https://www.speurders.nl/overzicht/...172494139.html?sr_ab=1&no_qs=True&query=xs750
Kan het dan nog gekker?
Ja hoor:
https://www.speurders.nl/overzicht/yamaha-xs-750-172493064.html?sr_ab=1&no_qs=True&query=xs750
En ook de "Auspuffanlage aus Edelstahl" uit Duitsland is gereed en afgehaald!!
Dit is dus een RVS replica van de originele 3 in 2 van Yamaha.
[afbeelding]
Spijtig dat ik dit niet vroeger zag. Ben zelf op zoek gegaan naar een RVS uitlaat en heb uiteindelijk een 3 in 1 systeem gekocht van Motad (zie mijn project). Maar eigenlijk had ik liever een originele 3 in 2 gemonteerd.
Benieuwd hoe de motor zal draaien.
De rechter stuurschakelaar op mijn 850 heeft drie standen voor de verlichting, namelijk ‘on’ ‘off’ en parkeerlicht. Ben ook bezig met de schakelaars, en het was voor mij in de eerste instantie ook makkelijker om er eentje van een 750 te gebruiken omdat we daar nog een betere van hadden liggen.. bij een 750 zit de parkeerlichtstand in het contactslot, zet je deze ook van een 750 over dan? Of laat je het hele parkeerlicht vervallen? (Gebruik je overigens toch ook nooit lijkt me).