Den Bosch e.o deeltje 47: Jongens.... We gaan bowlen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juist niet!

Op het gas = eerste versnelling = max rond de 140 km/u
Koppeling = 2de versnelling = ver daarboven *D


:Y :Y :Y

koppeling =2de versnelling=max ongeveer 180 ff doorschakelen is het boven 200+

en dan landen is best eng :X :X :X dan is een stuurdemper geen overbodige luxe of een paar brede armen _O- _O- _O-
 
:Y :Y :Y

koppeling =2de versnelling=max ongeveer 180 ff doorschakelen is het boven 200+

en dan landen is best eng :X :X :X dan is een stuurdemper geen overbodige luxe of een paar brede armen _O- _O- _O-

Als je mt die snelheid neerkomt gaat je voorwiel idd van 0-200 in 0,2 seconden ofzo _O- Dan trek je hele strepen op het asfalt.
 
:Y :Y :Y

koppeling =2de versnelling=max ongeveer 180 ff doorschakelen is het boven 200+

en dan landen is best eng :X :X :X dan is een stuurdemper geen overbodige luxe of een paar brede armen _O- _O- _O-
Toen ik de eerste keer een "redelijk hupje" maakte in 2de versnelling (op een invoegstrook) schrok ik ook al van de snelheid.
Dat gaat rap in de 2de versnelling!
 
Maurits jvp geeft trouwens vering workshops deze maand volgens mij ? kreeg voor de kerst een mail miss wel tof om heen te gaan ? :P


zekers tof om heen te gaan ben 2 jaar terug eens geweest bij zoiets echt heel leerzaam + waar ik het toen deed stelde die kerel ook ff de veerring van de motor af

was een wereld van verschil qwa rijden daarna
 
Ja dat rookpluimpje doet 't em :P Burnen met je voorwiel :9~~


ken nie wachten tot we weer kunnen

misschien een ideetje voor het voorjaar keertje met een man of 4/5 naast elkaar wheelie te maken

is gaaf veur de foto *O* *O* *O*

img539747788.jpeg
 
lol, of Jos moet dit opvatten als een; slijm niet zo gebaar, of Victoria moet dit opnemen als in 'zeg je nu schoonheid tegen een trol? '

_O-

Jullie moeten niet zo veel denken
Jullie moeten je prive dingen hier niet uiten
Maak zelf uit tegen wie en wat ik tegen iemand zeg
En als het jullie niet bevalt dan flikker lekker op naar jullie eigen regio topic
Dan blijft het hier gezellig
 
Jullie moeten niet zo veel denken
Jullie moeten je prive dingen hier niet uiten
Maak zelf uit tegen wie en wat ik tegen iemand zeg
En als het jullie niet bevalt dan flikker lekker op naar jullie eigen regio topic
Dan blijft het hier gezellig

Wil niet veel zeggen, maar jij drukt de sfeer nu een beetje hoor... Wij waren ons van geen kwaad bewust -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan