Den Bosch e.o deeltje 47: Jongens.... We gaan bowlen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was erg rustig hier
Hoest in de lingerie zaak??


ik ben (voor de verandering) weer eens afgewezen 'je hebt niet genoeg verkoopervaring'
ben nu op zoek naar werk in t dorpje hiernaast (kwartier tot halfuur fietsen) en daar ook al 2 sollicitaties ingeleverd dus we zien wel..
hoe gaat het hier?
 
382742_10151060104865487_251759120486_21871783_773796497_n.jpg
 
ik ben (voor de verandering) weer eens afgewezen 'je hebt niet genoeg verkoopervaring'
ben nu op zoek naar werk in t dorpje hiernaast (kwartier tot halfuur fietsen) en daar ook al 2 sollicitaties ingeleverd dus we zien wel..
hoe gaat het hier?


blijve lache en doorgaan meisie .

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

een hele goede *:) 2kerstmorgen *:) allemaal.
 
blijve lache en doorgaan meisie .

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

een hele goede *:) 2kerstmorgen *:) allemaal.


De aanhouder wint he ;)
maar blijven lachen met de situatie hier thuis is niet altijd even makkelijk de laatste tijd :N
Ik heb nu wel een flinke vriendengroep opgebouwd hier via school waar ik altijd bij terecht kan gelukkig *O*
 
een grote vrienden groep. *O*
kijk dat is dan weer heel mooi,aan het nadeel verhuizen . *O*

en ach nog een jaartje of twee,en dan ken je vertrekken toch . :W
(voor je studie )
 
maar het is echt een hectische tijd op t moment

Elke focking dag hebben pa en stiefmams ruzie over de kleinste dingen,
pa is er nu al 2x vandoor gegaan boos met de motor deze week waardoor ik mijn stiefmoeder kan gaan troosten
Haar psycholoog raadt relatietherapie aan maar ik voel een scheiding aankomen

een vriendin van mij is tijdje geleden weggelopen thuis, ik heb met vrienden lopen zoeken en contact onderhouden met dr moeder
is ze na 36 uur gevonden en thuisgebracht
afgelopen weekend is ze er weer vandoor gegaan na een ruzie bij dr opa en oma waar ze tijdelijk woonde, was na het schoolfeest, ik mijn jurk snel uitgedaan en normale kleding aangetrokken en er achter aan gegaan
nu gaat ze vanaf dinsdag een crisisopvang in

ik heb gesprekken gehad met mijn oom (broer van pa) over dingen die ik al 2 jaar lang voor mezelf hield en opkropte, die ik nooit heb durven vertellen \ waardoor ik hyperventilaties en huilbuien heb gehad.

Nog steeds lieg ik thuis veel, ook ivm mn vriend waar ze dus niks vanaf weten thuis omdat dat nog steeds niet mag, en omdat ik vaak gewoon ook weg wil met vrienden naar feestjes enzo..

dus tja..
 
Laatst bewerkt:
nog steeds een hoop ellende in je leventje,das jammer .
verdien je niet,en vooral niet op deze leeftijd .

maar zoals je al zelf al zei .
je hebt een vriend en vrienden erbij gekregen .
 
Havo kan niet in 1 jaar natuurlijk. Want vmbo is 4 jaar, havo 5 jaar en vwo 6 jaar. Zou wel makkelijk zijn om eerst 4 jaar dan vmbo te doen en dan maar 1 jaar havo. Dan ben je even lang bezig.

Vavo is volwassenonderwijs, dan kan het wel ja maar dan moet je >18 jaar zijn ofzo. En je kan 't in 1 jaar doen via een speciale school als je jonger bent maar dat kost keiveel. Dus 2 jaar extra om één niveau hoger te krijgen is normaal :Y Anders kun je lekker eerst makkelijk gaan doen en maar 1 jaar hard werken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan