Den Bosch e.o deeltje 48: Alle ballen verzamelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
smidags kom ff terug , hebben ze alles vol liggen spammen

en sergeant lik mun reet maar , ge bent gewoon een manneke op kantoor die heel de dag ligt te slapen of koffie te zuipen of vrij is dus dat noemt men gewoon slecht volk voor de maatschappij sorry frans

en ja mokka ik ga het dit jaar weer proberen ik hoop hem ditjaar heel te houden

fijne avond iedereen
 
Hey ouwe zuipert !!!


Hoe is het nou haha .. dit weekeinde op stap ?
En hoe gaat het met weelye ??

en dennis nadat ik jou had gezien en naar huis fietste ben ik gruwelijk op mijn plaat gegaan waar ik nu nog last van heb dat ik 2 stukken van me tand mis :X

dus stappen doe ik wel als ik nie moe ben en met een taxi na huis kan dus denk niet meer vaak op de fiets , en ja dan hoor ik jullie al zeggen me de motor lukt het ook niet om erop te blijven zitten ........ oke jongens dankje :+
 
smidags kom ff terug , hebben ze alles vol liggen spammen

en sergeant lik mun reet maar , ge bent gewoon een manneke op kantoor die heel de dag ligt te slapen of koffie te zuipen of vrij is dus dat noemt men gewoon slecht volk voor de maatschappij sorry frans

en ja mokka ik ga het dit jaar weer proberen ik hoop hem ditjaar heel te houden

fijne avond iedereen



Nou tony ik doe met je mee !

ik kom niet verder dan de derde versnelling ....
 
Avond allemaal hierzo,he plintum ik heb nog een carburateur,olie filter nieuw,en pakking voor koppelings deksel liggen.heb je interesse laat effe weten,mag je zo hebben.

Hey Joe,

Heb wel interesse hoor! wil je er best wat voor geven.
Kan je alleen geen PB sturen, want dat heb je uit staan.
Ik hoor het wel!

Groetjes,
Henry

En die Wim, haha, die chopper was echt vet!
Ik heb zo'n china-shit ding. maar trekt wel als een dolle!

Denk dat ik t kettingwiel maar weer eens recht ga buigen, en een nieuwe ketting dr op mop. Kan ik er weer mee gassen!
 
Laatst bewerkt:
Met sneeuw is toch vetter? Maar ik weet dat wel hooooor :+
Hoeist met t fietske? Nog meer extra's erop?




Hey ,

Ja hij is iets meer als een mandje geleden naar tiel geweest op de testbankaaaa !!!


pc5 er op en banken !

Kwam binne met 150 , 2 pk en een koppel van 95 nm waar ik afgelopen zomer mee heb gereden zwaar slecht , Joost mag weten hoe dit komt .. waarschijnlijk door een ander in en uitlaat systeem ( akrapovic en K & N ) .

En ik was vergeten te tanken dus toen de benzine opwas kwamen we op 161, 4 pk uit en een koppel van 106 ACTERWIEL ... omgerekend 185 Krukas pk's
Zeer tevreden dus :Y

Hoogste uidraai bij powepoint tiel waar ik ben geweest zat dacht ik net tegen de 165 pk met zoon model als mijn ..

Deze zomer even een grote beurt geven dan andere iridium boegieke's er op en dan laat ik hem nog is volledig afstellen en dan kijken op we nog iets kunnen scoren al is het 1 pk haha ..
 
Goeie avond allemaal! *O*
Hoe gaat het hier? :)

Hier gaat t echt super op t moment :o
Ben aangenomen als kassiere bij de vomar in saendelft, ik heb leuke collegaas ook :)
afgelopen zaterdag mijn "startdag" gehad in alkmaar, houdt in toetsjes over verschillende modules en veel informatie over het bedrijf en wat er van je verwacht wordt.
Maandag mijn eerste werkavond gehad, ging goed, was wel onder begeleiding natuurlijk, gister ook gewerkt en voor het eerst zelfstandig achter de kassa *O*

Op school gaat t ook goed, ik haal goede cijfers, leuke klasgenoten en grote vriendengroep :)
Met mijn vriend gaat t ook super, we gaan alweer snel richting maand nummer 3 samen, ben hem nu zelfs heel langzaam en voorzichtig aan t introduceren hier thuis!
Ook dat gaat tot nu toe goed, ze weten dat ik hem iig leuk vindt & ze hadden t valentijnskaartje gezien die ik voor hem had gekocht, pa begon zelfs mee te denken over wat ik er wel en niet op zou moeten zetten *D

Mijn pa is echt ineens totaal bijgedraaid, ik mag ineens veel meer :o
zojuist heb ik ook te horen gekregen dat ik toestemming heb gekregen voor een navelpiercing van pa! helemaal tof! ga ik samen laten zetten met een goede vriendin van me *D

Dus zoals t nu gaat ben ik helemaal happy! *D
 
Tumbleweed-3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan