Den Bosch e.o deeltje 51: Het wur weer 'n bietje wermer

Status
Niet open voor verdere reacties.
You jelly? :P

Mag wel gezegd worden dat het er gezond uit ziet, net zoals we doen bij mooie motoren :)
Ik val gewoon niet op vrouwen.
Maar ze was wel mooier dan die met tzelfde pakje in t zwart :Y.

Maar niet meer kunnen praten in haar bijzijn, daarop sloeg mijn opmerking 'is ook maar een mens'
 
hey toini jouw kawa liefde gaat wel HEEL ver he _O- _O- _O-

430147_399416226738582_175408635806010_1684521_526633403_n.jpg
 
Ik ook, maar soms heb je ff een pauze nodig :9


die had ik van 07.00 tot 11.00 toen was eindelijk me werkvergunning boven water _O- _O- _O-

echt geweldig bedrijf da ASML maken micro chips werken met lazers maken machine's ter waarde van 65 miljoen

en een simpel stukkie papier waar op staat dat ik me werkzaamheden mag doen kennen ze nie eens maken _O- _O- _O-
 
die had ik van 07.00 tot 11.00 toen was eindelijk me werkvergunning boven water _O- _O- _O-

echt geweldig bedrijf da ASML maken micro chips werken met lazers maken machine's ter waarde van 65 miljoen

en een simpel stukkie papier waar op staat dat ik me werkzaamheden mag doen kennen ze nie eens maken _O- _O- _O-
Das en verrekkes lange pauze! _O-
Da doen ze bij ons dan weer nie he.. Ik mot morgen om 10 uur op pliesiebureau in Breda zijn, daarna naar Rijen en dan is dn dag alweer bijna om. God wa vervelend!
Donderdag rond 14.30 uur alweer weekend *O*
 
Das en verrekkes lange pauze! _O-
Da doen ze bij ons dan weer nie he.. Ik mot morgen om 10 uur op pliesiebureau in Breda zijn, daarna naar Rijen en dan is dn dag alweer bijna om. God wa vervelend!
Donderdag rond 14.30 uur alweer weekend *O*

Ik dacht dat jij al weer weekend had? niet dus? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan