Den Bosch en omstreken, part 73

Vanaf april... ik geloof niet dat jij ooit voor april gereden hebt. :X *D
Maar hebben jullie al een ander huis gekocht?

Heb een paar jaar alle dagen gereden omdat ik alleen een motor had
Was is den beginne
Wij hebben als het goed is een ander huis gekocht
Hangt nu ff af van een schone grondverklaring,als die goed is dan gaat het feestje door
 
Ik heb wel interesse in een meeting over een poosje als het weer weer iets beter is .
Ik zag in de OP allemaal foutmeldingen
Op de plekken waar normaal de avatars staan
Komt dat omdat ik nu met mijn telefoon online ben
Of hebben al die mensen geen motor meer ?
 
Ik ben nieuw hier. Ik zou graag eens komen naar een meeting in Den Bosch om kennis te maken. Kijk uit naar komend seizoen, in juni de westkust van Ierland, dat is recht na Orthen achter de Maaspoort 8-)
 
Thanks, ik heb bij het oversluiten van verzekering een winterstop aangevinkt, grote fout. Dat zou me tot 1 maart van de brommer houden. Wat een ellende, inschattingsfout. Mijn motormaat is geëmigreerd naar de Cariben, rijdt daar nu op een CBF over het strand en over het gehavende asfalt.
 
Welkom. Met een CBF zul je met genoeg vaart ook wel over het strand komen :+ In het voorjaar zullen we eens een meeting organiseren.
 
Wij hebben als het goed is een ander huis gekocht
Hangt nu ff af van een schone grondverklaring,als die goed is dan gaat het feestje door

Proficiat. Tja, je moet iets als je bijna uitgeklust bent :P
Hopelijk komt het goed met die verklaring. Waar gaan jullie heen?
 
Welkom. Met een CBF zul je met genoeg vaart ook wel over het strand komen :+ In het voorjaar zullen we eens een meeting organiseren.

ik ben ergens in juni of juli weer te vinden op de brand.
op andere dagen zal het niet geaccepteerd worden als ik kom spelen op de FS:+

hopelijk kunnen we dit jaar nog een seizoen meepakken.

het is verbouwen thuis of racen, het verbouwen zal mijn racebudget voor 2020 wel inbeslag gaan nemen als we mogen starten:X

mettet 2019.jpg
 
Ik ben nieuw hier. Ik zou graag eens komen naar een meeting in Den Bosch om kennis te maken. Kijk uit naar komend seizoen, in juni de westkust van Ierland, dat is recht na Orthen achter de Maaspoort 8-)

Als je ver kunt springen idd :p
Welkom in het den bosch eo topic in ieder geval !!!!!!
 
als winter vermaak heb ik de yamaha crosser maar eens uit elkaar getrokken voor groot onderhoud aan het motorblok.
4x tandwiel vervangen
nieuwe zuiger met drijfstang
nieuw big-end geperst.
alle blok lagers en keerringen nieuw.

carters gestraald/gepoetst tot "nieuwstaat"
diverse deksels gecoat in de kleur indian bronze, iets donkerder/diepere kleur dan orgineel.

gisteren nog wat aan gewerkt, het is nu wachten op de cilnderkop zodat we het kunnen afwerken :D

IMG_20200121_154230.jpg
IMG_20200116_204846.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan