Den Bosch en omstreken, part 73

Had ik dus nie moeten zeggen 🤣🤣🤣🤣
Vanaf woensdag weer voorlopig naar Hamburg in de kost 😁😁😁

Even wat hamburgers uittesten haha
Aangezien de daar veel meer motor scooters hebben rijden.
mocht je langs een motor scooter zaak komen vraag dan even
wat een accu voor een aprilla sportcity 200 bj 2006 bij hun kost
en of ze weten welke er geschikt zijn.
daar er verschillende dingen over op internet staan .
 
avond samen :W

is er hier iemand die een motorrijder met een gele bmw r 1100 s kent .
ding staat hier al een week onbeheerd in de wijk
 
Ja toch.
Misschien staat ie wel met stukken.
Of een schuiver gemaakt, de rechterkant ziet er niet heel netjes uit .
Kuip handvat en cilinder beschadigt .

Ach zal weer goed komen
 
Hoi Allemaal, Ik lees al even mee, maar wordt nu toch tijd om mezelf voor te stellen.
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar nu weer een nieuwe Bike gekocht ( zie foto ) Maar aan deze kant Niek 40 jaar en woon in de buurt van Hedel.
Weet niet of jullie ook ritten organiseren / er whatsapp groepen zijn voor afspreken maar Count me in !!

IMG_1687.JPG
 
Hoi Allemaal, Ik lees al even mee, maar wordt nu toch tijd om mezelf voor te stellen.
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar nu weer een nieuwe Bike gekocht ( zie foto ) Maar aan deze kant Niek 40 jaar en woon in de buurt van Hedel.
Weet niet of jullie ook ritten organiseren / er whatsapp groepen zijn voor afspreken maar Count me in !!

Bekijk bijlage 1468408

Mooie fiets en natuurlijk welkom hier
 
Ja toch.
Misschien staat ie wel met stukken.
Of een schuiver gemaakt, de rechterkant ziet er niet heel netjes uit .
Kuip handvat en cilinder beschadigt .

Ach zal weer goed komen

Het komt altijd goed
Maar het is raar dat die fiets er al zo lang staat of hij/zij moet daar ergens wonen natuurlijk
 
Hoi Allemaal, Ik lees al even mee, maar wordt nu toch tijd om mezelf voor te stellen.
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar nu weer een nieuwe Bike gekocht ( zie foto ) Maar aan deze kant Niek 40 jaar en woon in de buurt van Hedel.
Weet niet of jullie ook ritten organiseren / er whatsapp groepen zijn voor afspreken maar Count me in !!

Bekijk bijlage 1468408
Welkom 👋
 
2 dagen motorbeurs en er weer op, vermoeiend maar was weer gaaf om (vooral over Ducs) met zoveel mensen over motoren te ouwehoeren :)

Veel elektrische motoren trouwens, benieuwd wanneer dat gaat aanslaan
 
2 dagen motorbeurs en er weer op, vermoeiend maar was weer gaaf om (vooral over Ducs) met zoveel mensen over motoren te ouwehoeren :)

Veel elektrische motoren trouwens, benieuwd wanneer dat gaat aanslaan

ahh hebben we elkaar helaas gemist.
ik ben er alle 4 de dagen geweest bij de supermoto demos op het midden terrein.
 
Ben er gisteren ook geweest, maar wat was het druk!!! Inderdaad veel elektrische motoren ( vind je Harley life wire wel erg mooi ) maar helaas waren niet alle merken er. Miste oa KTM. Wel mooi te zien dat het erg leeft het motorrijden !
 
Ben vandaag naar de beurs geweest
Mooie reis tas gekocht die ik aan de sisibar kan hangen als landa mee gaat .
En op het spatbord als de solo erop zit, weekend passen naar de Ardennen.

En een beveiligde tas waar 2 helmen in kunnen.
Ze hebben door de hele tas staaldraad geregen , stalen lussen eraan met slot aan de motor.

Tom was er wel hoor
 
Ben er gisteren ook geweest, maar wat was het druk!!! Inderdaad veel elektrische motoren ( vind je Harley life wire wel erg mooi ) maar helaas waren niet alle merken er. Miste oa KTM. Wel mooi te zien dat het erg leeft het motorrijden !
Even los van het feit dat er geen geluid uit komt (en dat verwacht je wel bij een hd) hebben ze toch een echte harley ervan gemaakt ja
 
Even los van het feit dat er geen geluid uit komt (en dat verwacht je wel bij een hd) hebben ze toch een echte harley ervan gemaakt ja

Helemaal eens, de kick is natuurlijk ook het geluid ... gelukkig tot 2030 kunnen we nog een brandstof motor nieuw kopen. Voor mij denk over 3 jaar nog een keer upgraden naar een nieuwe 1290 en die afrijden en dan elektrisch.
 
Welkom Niek en mooie Bike .
Ik heb vroeger wel ritjes georganiseerd
En ook vaak met andere groepen mee gereden
Blijft altijd leuk !
Zijn ook weleens andere dingen gaan doen , zoals bijv
Ergens wat eten , drinken ,
Naar scheveningen ,
Bowlen , karten , bbq. Enz
 
Hoi Allemaal, Ik lees al even mee, maar wordt nu toch tijd om mezelf voor te stellen.
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar nu weer een nieuwe Bike gekocht ( zie foto ) Maar aan deze kant Niek 40 jaar en woon in de buurt van Hedel.
Weet niet of jullie ook ritten organiseren / er whatsapp groepen zijn voor afspreken maar Count me in !!

Bekijk bijlage 1468408

VETT!! :9~:9~

welkom niek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan