Den Bosch en omstreken, part 73

poah motorbeurs was weer een dik feestje zeg! :D

duojump rick.jpg
87479026_2867052060030769_856747706700267520_o.jpg
87340098_2864243673644941_554929269499756544_o.jpg
 
Hoi allemaal!

Sinds een tijdje heb ik mijn rijbewijs voor de motor. Nu begint het weer mooi weer te worden en lijkt het me leuk om met mensen uit Oss en omgeving een mooi stuk te rijden als de zon schijnt.
Zijn hier toevallig wat mensen die daar interesseren in hebben? Helaas heeft er uit mijn vriendengroep niemand een motorrijbewijs! |(
Hopelijk kom ik zo op deze manier een leuk groepje tegen om vaker samen te genieten van onze liefde voor motoren. 🏍
Als er een Whatsapp groep is of een gezellige vereninning hoor ik het ook graag!

Zelf kom ik uit Oss en rij ik rond op deze KTM.

Als je me ziet rijden komt gerust even kletsen!

20191026_144004.jpg
 
Hoi allemaal!

Sinds een tijdje heb ik mijn rijbewijs voor de motor. Nu begint het weer mooi weer te worden en lijkt het me leuk om met mensen uit Oss en omgeving een mooi stuk te rijden als de zon schijnt.
Zijn hier toevallig wat mensen die daar interesseren in hebben? Helaas heeft er uit mijn vriendengroep niemand een motorrijbewijs! |(
Hopelijk kom ik zo op deze manier een leuk groepje tegen om vaker samen te genieten van onze liefde voor motoren. 🏍
Als er een Whatsapp groep is of een gezellige vereninning hoor ik het ook graag!

Zelf kom ik uit Oss en rij ik rond op deze KTM.

Als je me ziet rijden komt gerust even kletsen!

Bekijk bijlage 1470850

Welkom hier
Is een mooi fietske
Hou dit topic af en toe in de gaten dan kan het zomaar gebeuren dat ze afspreken om een stukske te gaan rijden
 
Hallo allemaal!
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Michael, 27 jaar en woon in Waardenburg. Voorheen ben ik altijd alleen wezen rijden, maar het lijkt mij toch wel eens leuk om met meerdere te touren of gewoon zomaar een ritje te maken omdat het kan haha. Mogelijk is er een whatsappgroep of iets dergelijks, laat maar weten. Ik ben van de partij! Misschien dat er ook mensen rondom Waardenburg wonen, mocht je het leuk vinden om een keer te meeten. Stuur gerust een bericht^^

Ps dit is mijn bike

20200214_165007.jpg
 
Hallo allemaal!
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Michael, 27 jaar en woon in Waardenburg. Voorheen ben ik altijd alleen wezen rijden, maar het lijkt mij toch wel eens leuk om met meerdere te touren of gewoon zomaar een ritje te maken omdat het kan haha. Mogelijk is er een whatsappgroep of iets dergelijks, laat maar weten. Ik ben van de partij! Misschien dat er ook mensen rondom Waardenburg wonen, mocht je het leuk vinden om een keer te meeten. Stuur gerust een bericht^^

Ps dit is mijn bike
Welkom *O*
 
Hallo allemaal!
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Michael, 27 jaar en woon in Waardenburg. Voorheen ben ik altijd alleen wezen rijden, maar het lijkt mij toch wel eens leuk om met meerdere te touren of gewoon zomaar een ritje te maken omdat het kan haha. Mogelijk is er een whatsappgroep of iets dergelijks, laat maar weten. Ik ben van de partij! Misschien dat er ook mensen rondom Waardenburg wonen, mocht je het leuk vinden om een keer te meeten. Stuur gerust een bericht^^

Ps dit is mijn bike

Bekijk bijlage 1472031
Welkom!!!
 
Hallo allemaal!
Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Michael, 27 jaar en woon in Waardenburg. Voorheen ben ik altijd alleen wezen rijden, maar het lijkt mij toch wel eens leuk om met meerdere te touren of gewoon zomaar een ritje te maken omdat het kan haha. Mogelijk is er een whatsappgroep of iets dergelijks, laat maar weten. Ik ben van de partij! Misschien dat er ook mensen rondom Waardenburg wonen, mocht je het leuk vinden om een keer te meeten. Stuur gerust een bericht^^

Ps dit is mijn bike

Bekijk bijlage 1472031

Welkom
Is ook weer een mooi fietske
 
Welkom aan alle nieuwe mensen !
Ik ben ook altijd wel in voor een leuke rit activiteit.
Heb wel vaker leuke dingen georganiseerd .
Blijft altijd gezellig met een kleine of grotere groep leuke dingen doen.
 
Samen met Niek van een van de vorige berichten in de groep hebben wij een groepsapp gemaakt voor iedereen die graag een keer wilt meeten in de buurt van Den Bosch. Via deze link kan je in de groepsapp komen. De groepsapp is nu nog nieuw en dus ook niet super druk. Voeg gerust bekende toe!

Meer zielen meer vreugd!:]

WhatsApp Gruppeneinladung
 
Laatst bewerkt:
Zondag bij de Gewande voor het eerst in tijden ondersteboven gelegen. Ik reed te lanzaam door de blubber, bij schuine helling aan de Maas door hoog water. Lang geleden. Stuur krom, broek stuk, maar goed afgebracht. Alles is weer in orde, up-and-riding. Leuke dag gehad. Meer vaart de volgende keer.
 
Zondag bij de Gewande voor het eerst in tijden ondersteboven gelegen. Ik reed te lanzaam door de blubber, bij schuine helling aan de Maas door hoog water. Lang geleden. Stuur krom, broek stuk, maar goed afgebracht. Alles is weer in orde, up-and-riding. Leuke dag gehad. Meer vaart de volgende keer.

Ja gang is alles en remmen is angst :Y :Y:Y
 
maatje van me is aan het lessen denk zal hier weer eens Inloggen 😁

Zoekt een ninja 600 of een cbr 600 dacht zal eens op het forum kijken maar valt nog een beetje tegen in de verkoophoek. Moet de zo’n meer voor gaan schijnen denk ik.
Jij ook nog steeds de SP2?
 
Ja heb de SP2 nog steeds en die zal nog wel ff blijven
Laatste jaar weinig gereden en dat zal dit jaar niet veel anders worden(oude boerderij gekocht)
Dus veel klussen en weinig rijden
Met vaderschap ook een rustiger rijeigenschap gekregen dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan