Derbi 125Gpr Topic

michel87

Rookie
16 jun 2005
3
0
velp
Hallo mensen.

Ik zie weinig derbi's rijden van het type GPR en dan de 125cc versie. is hij eigenlijk al op de markt. Zo jah zijn er mensen op dit forum die hem dan al bezitten en wat moet je er van verwachten als 1ste motor. gaat het snel vervelen of is het wel te doen. wat is de acceleratie en de top van de motor kan het namelijk nergens vinden.

Ik hoor het wel.....
 
nee, maar bij de 3e hit stond 22pk.
(het gaat erom dat dat soort informatie makkelijk vindbaar is..)
 
ziet er goed uit de gpr.
Maar ik denk niet dat je er 2 jaar lang plezier van hebt.

Derbi blokken zijn niet van de hoogste kwaliteit, dus regelmatig onkosten is niet ondenkbaar.
En als ik me de motorai van afgelopen jaar goed herinner dan was hij ook erg klein, nu hoeft dat uiteraard niet voor iedereen een probleem te zijn.

Maar vooral het vermogen zal HEEL snel gaan vervelen, maar dat is bij alle 125's het geval. Licht er veel aan waarvoor je de motor wilt gaan gebruiken.
 
als in "waarop"? - soes rm125 '00 @ the track :)

Met de kwaliteit van derbi blokken hoef je je niet bezig te houden, want ik geloof dat er een yamaha blok onder geschroefd is. weet alleen niet zeker, zal het zo even bekijken.

Derbi staat eerder bekend om de slechte prijs/kwaliteit verhouding van de brommers. Je betaald 3000 euro voor een brommer waar het ligt nog niet eens van aanblijft wanneer je door de regen rijd :N
 
Wil niet weer de boel afzeiken hoor, maar heb je ooit zo'n ding in het echt gezien???


de huidige schakelbrommertjes zijn echt 2 keer zo dik B|
 
jij doelt op mij?

Ja, ik heb een halfjaar op een derbi brommer gereden. Ook wel eens wat gerepareerd enz. dus ik kan uit ervaring spreken denk ik.

Op de officiele derbi site kan ik er verder niks over vinden. Volgensmij is hij ook nog niet leverbaar, dus dat is wel logisch dan.
 
Maar vooral het vermogen zal HEEL snel gaan vervelen, maar dat is bij alle 125's het geval. Licht er veel aan waarvoor je de motor wilt gaan gebruiken.

Alleen voor snelweg rijden vind ik 125cc niet echt lekker.
En het vermogen verveeld me niet en dat zal ook nog wel ff zo blijven...
Mijn RS trekt toch wel behoorlijk op en rijd ook wel een lekker topsnelheid

Misschien dat jij vind dat het snel gaat vervelen dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.

(Toch zou ik wel graag een zwaardere(nee geen 400cc) motor hebben, KLOTE 25KW regeling!)
 
ziet er goed uit de gpr.
Maar ik denk niet dat je er 2 jaar lang plezier van hebt.

Derbi blokken zijn niet van de hoogste kwaliteit, dus regelmatig onkosten is niet ondenkbaar.
En als ik me de motorai van afgelopen jaar goed herinner dan was hij ook erg klein, nu hoeft dat uiteraard niet voor iedereen een probleem te zijn.

Maar vooral het vermogen zal HEEL snel gaan vervelen, maar dat is bij alle 125's het geval. Licht er veel aan waarvoor je de motor wilt gaan gebruiken.


derbi gpr heeft een yamaha motor hoor
 
|( |( |( |( jeeeeesus, de GPR 125, hoe kan jij nu een GPR 125 uit 2002 hebben die is uitgekomen in 2005, verklaar aub, heb je prototype gestolen ofzo

voor alle duidelijkheid

de derbi gpr 125 (honderd vijventwintig) heeft een yamaha motor die afkomstig is uit de DT125R (of DT125X)

de derbi gpr 50 (vijftig) heeft een motor gemaakt door derbi zelf! verstaan?
 
Met de kwaliteit van derbi blokken hoef je je niet bezig te houden, want ik geloof dat er een yamaha blok onder geschroefd is. weet alleen niet zeker, zal het zo even bekijken.

bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden boomhauwer :)
 
fot-041001.jpg


;)

Trouwens niet echt mijn smaak, een beetje te hoekig, had wat ronder gemogen
 
|( |( |( |( jeeeeesus, de GPR 125, hoe kan jij nu een GPR 125 uit 2002 hebben die is uitgekomen in 2005, verklaar aub, heb je prototype gestolen ofzo

voor alle duidelijkheid

de derbi gpr 125 (honderd vijventwintig) heeft een yamaha motor die afkomstig is uit de DT125R (of DT125X)

de derbi gpr 50 (vijftig) heeft een motor gemaakt door derbi zelf! verstaan?

heb het toch over de 50 |( zijn allemaal schijthokken
 
enige leuke aan het ding is dat ie radiale remmen voor heeft...heb m gezien op de motorrai. Kvond t maar een raar smal ding...rs125 ziet er idd stukken beter uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan