Derbi 125Gpr Topic

kop is lelijk. tank is van de benelli gejat. uitlaat is mooi had alleen een 250 moeten wezen. gelijk zwart maken. frame van een rs250 opzetten en nog een schijf aan de anderekant en je hebt de mooiste fiets die er is
 
kop is lelijk. tank is van de benelli gejat. uitlaat is mooi had alleen een 250 moeten wezen. gelijk zwart maken. frame van een rs250 opzetten en nog een schijf aan de anderekant en je hebt de mooiste fiets die er is

:z

Dus door alleen het frame te vervangen zou de fiets opeens véél mooier zijn :Z

:X
 
ik vind het een leuke fiets.
ik vind hem mooier dan een 25kw fiets zoals met name de Aprilia RS125

maar ja je kan zeggen dat het op een brommer lijkt.

mazzel mieske. oude zandhaas.
 
|( |( |( |( jeeeeesus, de GPR 125, hoe kan jij nu een GPR 125 uit 2002 hebben die is uitgekomen in 2005, verklaar aub, heb je prototype gestolen ofzo

voor alle duidelijkheid

de derbi gpr 125 (honderd vijventwintig) heeft een yamaha motor die afkomstig is uit de DT125R (of DT125X)

de derbi gpr 50 (vijftig) heeft een motor gemaakt door derbi zelf! verstaan?


een yamaha motor dus :O

moet toch niet zo slecht spul zijn dan?
 
en ondertussen is er ook alweer een nieuwe gpr125 ;(
derbi_gpr_125_2009_01.jpg

:X :r :r :r
 
Vind het wel wat overdreven om dit topic het 'Derbi 125gpr TOPIC' te noemen..
Er worden meerdere vragen gesteld in de OP, maar het komt niet over alsof dit een topic moet voorstellen waar mensen hun derbi gpr motor kunnen laten zien en ervaringen onderling kunnen uitwisselen..

En verder wordt ik echt schijtziek van dat gehuil over brommers
125cc motoren zijn dus gewoon motoren.. ook al hebben ze maar 11kw
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zoizo geen apart Derbi 125 toppa gebruiken maar deze delen met de Aprilia RS4 125. Die dingen zijn zo goed als idientiek, net als hun brommers overigens
 
Persoonlijk vind ik de GPR 125-jes sexy apparaten. Heb zelf een 50 cc gehad en kan deels be-amen wat hier boven staat:

+ Blok heb ik nooit problemen mee gehad (met 18000 kilometer verkocht met z'n eerste zuiger)
+ Veruit de beste (voor)remmen in de 125 cc klasse (290mm radiale klauw/pomp)

- Remschijf trekt veel krom
- Ook rare storingen gehad met de cockpit
- Prijs-kwaliteitverhouding is inderdaad zoek: Brommertje van 3600 euro... achteraf lijk ik wel gek.
 
ik heb een derbi gpr125 2tact.

er zit inderdaad een yamaha blok onder.

prima motortje hoor. in grote groepen kan ik prima bij blijven.
ik ben zelfs sneller dan verschillende teruggevoerde 25kw motoren.

maar natuurlijk.. als anderen hun gas vol open gooien ben ik gezien.. maar wat wil je..
een 125 cc he..

hier een filmpje van op de testbank:
zelf gefilmt


GroteFoto-EM4AWX3M.jpg
 
Laatst bewerkt:
jazeker. ik ben benieuwd wat jou topspelheid is. ik had begrepen rond de 100~120.
op de mijne heb ik al 165 gereden. verstopt onder mijn ruitje. helemaal weggedoken haha.

maar mijn motor klink stationair echt als een brommer. jouw geluid zal denk ik wel mooier zijn?
 
stationair klikt hij klein beetje op een brommer. maar als je eenmaal toeren maakt BAM! motor geluid! haha.

ik ga zaterdag kijken wat zijn top is. en als het idd maar 120 of 130 is. een nieuwe luchtfilter er onderzetten. ( werkt veel hoorde ik van een kennis )

Vandaag me motor theorie gehaald!
 
Van een nieuw luchtfilter gaatie niet opeens 10 kmu harder ofzo hoor :+
 
ja precies. als ik voorbij de 7000 toeren ga hoor je wel duidelijk dat het geen brommer is haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan