Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dries is erg ok, heb de zzr gezien trouwens. Toen ik even een benzine pomp ging halen...eindigde met een biertje *O*

Inderdaad, erg aardig :)
Altijd super behulpzaam bij me, z'n personeel overigens ook!
Altijd ff gezellig een praatje doen enzo :)
(heb gisteren nog even samen staan sleutelen met iemand uit de werkplaats om ff de benzine meter contactjes schoon te maken en weer aansluiten en testen, had wat slecht contact dus een wiebel metertje lol)

Hehe, dus je hebt onze eerst motor gezien? :P
helaas waarschijnlijk ook de sporen die ik heb veroorzaakt :(
(toen hadden we nog geen tweede motor)
Zoals ie nu rijd kan ie er iig weer ff tegen aan!
We hoopten eigenlijk dat die het nog een jaartje of twee uit zou houden, maar dat gaat nu zeker wel lukken *O*
 
Laatst bewerkt:
Komen er nog mensen langs in Zelhem? Lekker gezellig druk hier, gratis proefrijden op nieuwe motoren voor de bikkels!

Verder kortings acties etc!

En natuurlijk de superspectaculaire stuntshows van stunteam Bleuk!

Als het nou volgende week was geweest was ik zowiezo langs gekomen, kleine heeft waterpokken dus denk niet dat het hem vandaag word :(
 
Komen er nog mensen langs in Zelhem? Lekker gezellig druk hier, gratis proefrijden op nieuwe motoren voor de bikkels!

Verder kortings acties etc!

En natuurlijk de superspectaculaire stuntshows van stunteam Bleuk!

Dude..we zitten in een ijstijd :+
 
Iemand nog wat gehoord over een ongeluk met een motor ergens bij de praxis/snippeling? Hopelijk niemand van hier! Was vrij ernstig hoorde ik
 
Nope.. Wel vervelend.. Maar goed, dat geneest vaak wel weer ;)

Dinsdag nog even een rondje gedaan op de Tuoon... Kon het niet laten.. Wel koud, maar o zo fijn... :)
 
Toen was ik toevallig thuis aan het werk :p

Vanmiddag even aansluiting voor de navigatie, sigaretten aansluiting en druppellader gemaakt. Daarna ook nog olie ververst dus m'n motor is er klaar voor. Nu de zon nog.
 
Heej mensjes,

ik kom ff om de deur kijken. Weinig spannends te melden eigenlijk. Alles gaat zijn gangetje. Druk met de opleiding en werk, aangezien ik nu in de afrondende fase zit, echt niet tof!!
En ik wacht hopeloos op mooi weer, dan kan ik de rest van jullie 's een keertje irl ontmoeten.

Toeren met Mies ging super lekker }) Geen geneuzel 8-)

Ik hou het topic gewoon in de gaten en hoop met een beetje fatsoenlijk temperaturen om mee te kunnen scheuren :Y

Bye bye man :W
 
Laatst bewerkt:
Hey Liekie, dat vind ik dus ook dat t super lekker ging! :P
Hopelijk kunnen we gauw weer eens een mooi stukkie knallen!!
Succes nog met t afronden van je studie :W
 
Zo, met hemelvaart aan zitten Mélanie en ik in de Eiffel :] Nu nog hopen op wat mooi weer, Mel moet eerst nog maar eens flink wat KM's gaan maken voor die tijd haha })

Ow, eerst nog de kawa's klaar maken -O- Is middagje werk, maar ik kom er maar niet aan toe, zo komen steeds meer sleutel klusjes tussendoor :Y :)
 
Ik misschien ook met hemelvaart!

Wat zijn jullie plannen voor vakanties met de motor dit jaar?
 
Mag je wel opschieten. Bijna alles in de eiffel zit al wel vol met hemelvaart.

vant zomer met de auto naar tsjechië, en op de terug weg, waarschijnlijk 4dagen supermoto rijden op we mooie naam in oostduitsland :]
 
Ik met een gehuurde camper 2 wkn door Noorwegen. Met de motor hoop ik hier vele stukken te kunnen knallen
 
Laatst bewerkt:
:W

Hopelijk morgen een beetje goede temperatuur. Dan ga ik het onderhoud aan de motor doen (als de kids het toelaten...)
Afstoffen, nieuwe olie, filter, bougies, remvloeistof voor en achter, remmen checken. Proefritje als de pekel verdwenen .
 
:W

Hopelijk morgen een beetje goede temperatuur. Dan ga ik het onderhoud aan de motor doen (als de kids het toelaten...)
Afstoffen, nieuwe olie, filter, bougies, remvloeistof voor en achter, remmen checken. Proefritje als de pekel verdwenen .
Moet je wel eerst met een bezem rond, de wegen zijn nog wit van die zooi. Vorige week is er nog gestrooid. :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan