waar staat die dan maak ik wel ruimte.Dus eentje die goed loopt en geen klap moet kosten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waar staat die dan maak ik wel ruimte.Dus eentje die goed loopt en geen klap moet kosten.
Heb al een bank overvallen en een 6 cilinder gekocht, omdat ik zo géén vriendjes kon worden met een Boxer (RT).Voordat je een R25, 26 of 27 gaat kopen, probeer er eens een kwartiertje 80 mee te rijden. Dit ding trilt als een mongool op snelheden boven de 60 km/h. Ik zou liever een bank overvallen en een boxer kopen.
Mijn buurjongen heeft een R26 gehad, zijn jeugddroom, maar de jeugddroom was met een paar maanden weer weg. Er was niet leuk mee te rijden en dan staat zo'n ding alleen maar mooi te zijn. De boxers zijn maar zo drie keer zo duur, maar wel bruikbaar voor langere ritten op een normale snelheid.
Noop, de motor was helemaal nagezien, klepjes gesteld, alles top in orde. Probleem is dat er geen balans as in het blok zit en de 1-cilinder stamper star in het frame gemonteerd zit. Het is gewoon een nare eigenschap van de oude Beierse en daar kan je niks aan doen.Heb al een bank overvallen en een 6 cilinder gekocht, omdat ik zo géén vriendjes kon worden met een Boxer (RT).
En het wordt een motor voor poetsen, korte ritjes, maar zal het wel onthouden mbt. trillen.
Maar kan dat geen punt zijn van aandacht, vering oid ipv de motor zelf...
Daarom heb ik de RT ook niet meer, teveel gekwispel en horten en stoten.Probleem is dat er geen balans as in het blok zit en de 1-cilinder stamper star in het frame gemonteerd zit. Het is gewoon een nare eigenschap van de oude Beierse en daar kan je niks aan doen.
Ik heb deze twee al, waren al enige tijd mijn droomfietsen. Had ook de nieuwste Speed kunnen kopen, het budget was tijdelijk niet beperkend, maar ik vind de oudere versies mooier.
leuke leen motor, wat voor type is het? kan net niet genoeg inzoomen.Ik heb deze twee al, waren al enige tijd mijn droomfietsen. Had ook de nieuwste Speed kunnen kopen, het budget was tijdelijk niet beperkend, maar ik vind de oudere versies mooier.
Bij groot onderhoud aan mijn Triumph kreeg ik onderstaande leenmotor mee. Toen realiseerde ik me dat ik daarmee hetzelfde rijplezier had.
Geeft hoop voor de tijden die komen, waarin mijn budget kleiner zal zijn.
Bekijk bijlage 1570628
leuke leen motor, wat voor type is het? kan net niet genoeg inzoomen.
Versys 650. De eerste meters dacht ik even dat hij kapot was - en toen dat het een 250cc was (heb eerder een KLR250 gehad). Ben afgestapt om een en ander te controleren. Het was bij Goedhart en ik reed op de heen- en terugweg langs de Meije, de Kromme Mijdrecht en de Amstel.leuke leen motor, wat voor type is het? kan net niet genoeg inzoomen.
tweecilinder 450 of 500 cc twin enduro van yamaha....
Een R27 heeft het blok in rubber hangen, dat gaat al veel beter.Voordat je een R25, 26 of 27 gaat kopen, probeer er eens een kwartiertje 80 mee te rijden. Dit ding trilt als een mongool op snelheden boven de 60 km/h. Ik zou liever een bank overvallen en een boxer kopen.
Mijn buurjongen heeft een R26 gehad, zijn jeugddroom, maar de jeugddroom was met een paar maanden weer weg. Er was niet leuk mee te rijden en dan staat zo'n ding alleen maar mooi te zijn. De boxers zijn maar zo drie keer zo duur, maar wel bruikbaar voor langere ritten op een normale snelheid.
De enige goeie Fireblade is de 2006 maar 3 generaties op een rij is natuurlijk wel heel mooi...Wat ik zeker nog wel eens ga kopen is een 1ste generatie fireblade.
Sterker nog zou ook wel de eerste 3 generaties op een rij willen hebben staan.
De eerste Blade was wel een doorbraak hoor.. en de Tiger..De enige goeie Fireblade is de 2006 maar 3 generaties op een rij is natuurlijk wel heel mooi...
Voor de gein de 300 eens proberen. Daarbij vergeleken is die 650 een log en zwaar geval.Versys 650. De eerste meters dacht ikevent dat hij kapot was en toen dat het een 250cc was (heb eerder een KLX250 gehad). Ben afgestapt om een en ander te controleren. Het was bij Goedhart en ik reed op de heen- en terugweg langs de Meije, de Kromme Mijdrecht en de Amstel.
Had de Speed Triple als een soort ultiem wapen gekocht voor dat soort weggetjes, maar de kleine Versys kon dat nog veel beter. En minstens 90 over de drempels langs de Amstel, terwijl 60 op de Speed veel bonkiger gaat...
En toen ik wat meer toeren ging maken (de Speed rijdt ook fijn tussen 2 en 4k revs) bleek hij pittig zat.
Lijkt me ook leuk. Maar de 650 heeft betere creds voor de motorvakanties. 650 is inderdaad ongeveer net zo zwaar als mijn Speed triple.Voor de gein de 300 eens proberen. Daarbij vergeleken is die 650 een log en zwaar geval.
Wel flink in de toeren jagen, maar lol kun je er zeker mee hebben.
Dat dusDe eerste Blade was wel een doorbraak hoor.. en de Tiger..