NoooooooooooonVaatje azijn op vanmorgen? Denk bijvoorbeeld aan ABS of hun telelever systeem, quickshifter?. En hoezo is de R90s uitgemolken? Oh ja was deze nog vergeten.
Bekijk bijlage 1572087
Ad infernum!
Van een fan van de S1000RR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NoooooooooooonVaatje azijn op vanmorgen? Denk bijvoorbeeld aan ABS of hun telelever systeem, quickshifter?. En hoezo is de R90s uitgemolken? Oh ja was deze nog vergeten.
Bekijk bijlage 1572087
Ik rijd op een Ktm Superduke 1290 r se en dat is mijn droommotor,ik hoef niks andersIk dacht dat het afzeiktopic ergens anders was? Waar rij jij zelf op dan of wat is jouw droommotor?
Er is ook genoeg wat ik niet mooi vind, maar hoezo moet er dan zo gereageerd worden
Het is allemaal kort door de bocht, maar ik ben het met je eens dat BMW een hoop "bijzondere" creaties heeft gemaakt die ik ook niet snel als mooi kan bestempelen. Ik ben echter best trots op mijn zelfgebouwde tweeklepper. Geen droom meer, maar werkelijkheid geworden in mijn werkplaats.In vergelijk met de MGS01. Verder maak je alle stigma's waar, betrouwbaar, hoogstaande techniek. Na de oorlog heeft BMW niets hoogstaands of vooruitstrevends gemaakt. En dan ook nog afkomen met die uitgemolken Daytona 90S. Noem dan een koningsassen BMW.
Dit topic ging over droommotoren, daar valt BMW niet snel onder, hoogstens de Ottenhof tweeklepsboxer of een Krauser maar niet deze suffe productiefietsen, dat maakt de pis niet lauw.
Hetzelfde geldt voor die pakken en helmen, en waarschijnlijk ook voor die kerels die dat aan hebben.Lelijker kan bijna niet,wat een hokke van motoren,niet om aan te zien
Smaken mogen verschillen, maar een HP2 een suffe productiefiets noemen gaat erg ver. Leef je in het verleden.In vergelijk met de MGS01. Verder maak je alle stigma's waar, betrouwbaar, hoogstaande techniek. Na de oorlog heeft BMW niets hoogstaands of vooruitstrevends gemaakt. En dan ook nog afkomen met die uitgemolken Daytona 90S. Noem dan een koningsassen BMW.
Dit topic ging over droommotoren, daar valt BMW niet snel onder, hoogstens de Ottenhof tweeklepsboxer of een Krauser maar niet deze suffe productiefietsen, dat maakt de pis niet lauw.
Ja, dat was wel een mijlpaaltje in 2010.Noooooooooooon
Ad infernum!
Van een fan van de S1000RR.
De Telelever is een halve oplossing omdat ze Hossack niet wilden betalen. De quickshifter werd al jaren in de sprint gebruikt. ABS was gewoon een auto systeem dat er op geknutseld was, het werkte ook maar half. Het werd ook met een drogreden verkocht, je moest rechtdoor remmend over een zandvlek gaan.Vaatje azijn op vanmorgen? Denk bijvoorbeeld aan ABS of hun telelever systeem, quickshifter?. En hoezo is de R90s uitgemolken? Oh ja was deze nog vergeten.
Bekijk bijlage 1572087
Toch vind ik dit qua styling het enige lichtpuntje in de donkere BMW geschiedenis. Dat opeens iedereen zo'n ding moet hebben doet daar wel iets aan af, maar het blijft waar. Die lichtblauwe is om te huilen.
Mooi gemaakt.Het is allemaal kort door de bocht, maar ik ben het met je eens dat BMW een hoop "bijzondere" creaties heeft gemaakt die ik ook niet snel als mooi kan bestempelen. Ik ben echter best trots op mijn zelfgebouwde tweeklepper. Geen droom meer, maar werkelijkheid geworden in mijn werkplaats.
Bekijk bijlage 1572101
Zonder woorden!!
Ik heb altijd zo'n oude fiets met zweefzadel gewild.Ik wil binnenkort deze eens gaan bekijken.
Bekijk bijlage 1562006
Vriendelijke nieuwprijs en voorzien van injectie en ABS.
De kwaliteit zal niet heel hoogstaand zijn maar voor deze mooiweerrijder waarschijnlijk voldoende.
Door de chronische dynamoproblemen van mijn Speed Four was ik helaas vaste klant van Sevior geworden. Gelukkig was het op zichzelf altijd aangenaam en onderhoudend om daar te zijn. Een van de hoogtepunten was de leenmotor, een zwarte R80G/S, wat een leuk en elementair apparaat was dat. Gewoon rijden ermee, zelfs een stukje snelweg, was al een beleving van jewelste. Blijkt ook veel waard te zijn...Ik heb een 90S gehad die omgekat was naar R100RS. Hoske pijpen er onder. Dat ding liep als een kogel met het echte 70PK blok. Het kuipje heb ik weggegeven aan een collega. De motor voor 1000 gulden ingeruild op een CB400 Four. Toen waren die dingen gewoon achterhaald en niets waard. Maar de 90S en de G/S, jawel met slash forward! zijn juppendingen geworden, zwaar gehyped.
GemeldBeste motorrijders,
pulp