Oke, dat is een mooie oplossing! Bedankt voor de info!
Gr. Sander
Dat is waar. Ik heb ook nog een f2 blok liggen en kan proberen daar de zuigers van te gebruiken in het k blok om zo meer compressie te krijgen. Iemand op het sohc forum heeft dat ook gedaan, samen met een f2 cam leverde dat bij hem geen problemen op, maar wel een leuk blok. Dat is denk ik voor mij de makkelijkste oplossing.
Als ik wat meer weet open ik er wel even een topic over.
gr. Sander
classicbiketuning op hotmail.comVoor zover ik weet hebben de f2 koppen vaak problemen met de geleiders van de uitlaatkleppen. Dus ik denk dat een k toch de voorkeur verdient.
Weet iemand hier toevallig een adresje in Nederland waar je zo'n kop kan laten porten? Het lijkt me niet iets wat zelf te doen is...
UitlaatzijdeInderdaad bij classic bike tuning ,
Kijk naar het resultaat , in en uitlaat gevuld met alu en daarna geflowd.
35mm inlaat kleppen, race klepveren van Kibblewhite en titanium klepveerhoedjes.[afbeelding]
Ziet er erg mooi uit, maar dit soort grapjes zal ver boven mijn budget gaan ben ik bang.
excuse.. cbt @ hetnet punt nlZiet er goed uit! Ik heb net geprobeerd te mailen, maar het adres bestaat niet...
Even gauw gekeken, ja hoor! Complete fiets, vraag me af wat de specs van het blok zijn. De originele CR-Daytona kit gaf meer vermogen ca. 90 pk, en de fabrieks 750 96 pk. De laatste in 1973 zat op 105 pk.