Maar gaat nu niet om benzine, maar diesel//.Water lost diesel niet op.
Spoelen met wasbenzine of iets dergelijks en dan een dag laten uitdampen.
Ik heb al meermaals aan benzinetanks en stalen jerrycans voor benzine gelast,en zo doe ik het altijd.
Als alle benzine verdampt is kan er niets gebeuren.
Ik denk dat hij bedoelt dat je met wasbenzine de diesel kunt oplossen, wasbenzine eruit gooien en uit laten dampen.Maar gaat nu niet om benzine, maar diesel//.
Kan dat wel?volgieten met water en lassen......leeg lassen zou ik niet aan beginnen..
epoxy lijm oid is een kansloze actie...
Niemand geeft natuurlijk die garantie. In de zeescheepvaart worden de tanks, waar je doorheen kunt lopen, gemeten op vluchtige stoffen.Dag of 2 voor de zekerheid?
ja hoor..geen enkel probleem mits hij niet lek is op de plek waar je wilt lassen.Kan dat wel?
Lijk me niet echt gezond voor een goeie las dat het aan de achterkant vol gas gekoeld word?
Na het leegkiepen hang je een uurtje een fohn in de opening. Klaar.
Het valt allemaal wel mee met roest in een dieseltank hoor. Die zooi is moddervet.
Oké, ik vat hemja hoor..geen enkel probleem mits hij niet lek is op de plek waar je wilt lassen.
ik heb zo al meerdere tanks hersteld op mijn werk...
blaas je er lucht in , zal er ook lucht uit gaan, of het moet een balon zijnFöhn lijkt me niet zo handig, je wil de lucht in de tank niet alleen verwarmen om het condens op te nemen, je wil die vochtige lucht er ook uit blazen..?