Digitale olie en water temp. meter

Spidi Gonzalez

Die hard MF'er
25 okt 2002
865
1
Wie weet waar ik een digitale water en olie temp. meter in een kan bestellen. Liefst ook nog 2 aparte displaytjes, zodat ik ze eventueel zelf kan ombouwen.

De bedoeling is nl dat ik die digitale olie en water temp. meter ipv mijn watertemp. meter op mijn motor ga bouwen 8-)

zoiets moet het dus worden.

full
 
Dat is dus wat ik zoek :Y Er is alleen 1 nadeeltje, heb je die prijzen gezien -O- , dat is echt belachelijk duur :o

Zoveel heb ik nu ook weer niet voor over, dan is het een stuk goedkoper om 2 bouwpakketjes bij de conrad te bestellen.
 
ik heb nog van mn project 2 Endress & Hauser MiniLog B liggen Deze heb ik verbouwd door de displays los van de print maken. ze zitten nu op een losse kabel, ook heb ik de prints compact gemaakt en een 12V voeding toegevoegd.

Dit zijn dus loggers met een display. Ze zijn nu duss ingesteld om temperatuur te meten.

1 klein nadeel. Als de stroom er vanaf valt zijn krijgen ze een error op de display en moeten ze gereset worden. De oplossing is om een baterij er in te plaatsen. op 1 klein baterijtje doen ze het zeker een jaar of 2, maar dan moet i dus wel elke 2 jaar vervangen worden.

Ik heb ze nu dus over omdat ik voor een voledig digitaal (grafische LCD) dashboard heb geinstaleerd

Je mag ze van mij overnemen als je wilt. Software, com kabel en eventueel wat reserve onderdelen heb ik er ook wel bij.

Ze werken op super universele PT100 sensoren

full
 
Ja, daar had ik ook al gekeken, maar ik dacht: als het goedkoper kan door 1 metertje te kopen doe ik dat wel.
En nu had Superkris dat spul nog over. Ik heb em al gemaild, maar nog niks teruggehad -O- , zal nog maar eens een mailtje sturen
 
Terug
Bovenaan Onderaan