Dikke thumbs up voor MQP/Motorama!

erikvand

Die hard MF'er
28 dec 2006
288
0
Moerdijk
Misschien een beetje nutteloos topic maar ik wil toch effe deze goede service met jullie delen.

Ca. 1,5 jaar geleden een nieuwe MQP motorbroek gekocht bij een motorkledingoutlet. Na een tijdje begonnen beide zijnaden los te laten, eerst een te verwaarlozen stukje maar toen steeds meer. Gewoon te teveel aan het randje gestikt.

Zoals gewoonlijk eerst 1,5 jaar mee rondgereden voordat ik eens actie ondernam.... Toch maar een paar detail foto's genomen en op goed geluk naar MQP gemaild. Binnen 3 dagen reactie dat het een fabricage fout was en dat ik de broek kon ruilen voor een nieuwe! Geen gezanik over bonnetjes (kwijt..) en garantietermijnen (overschreden..) maar gewoon topservice! Het enige wat ik moest doen was de voor mij dichtstbijzijnde MQP dealer uitzoeken en mijn maat doorgeven. Dezelfde dag nog hebben ze een broek naar die dealer opgestuurd en ik heb hem daar later omgewisseld.

Dus een dikke...

4%20Thumbs%20Up.jpg


voor MQP!
 
Zo hoort het :Y

Maar idd mooi dat het ook gebeurt :)
 
Heee, da's super! Ik heb net vanmiddag een MQP broek gekocht, Hoef ik me iig geen zorgen te maken over de garantie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan