Dilemma

Lumzel

MF'er
29 mei 2008
152
7
Veghel
Ik zit met een dilemma. Heb momenteel 3 fietsen en er moet er een vertrekken vanwege ruimtegebrek en discussie's met moeder de vrouw.

De SV650S die ik heb rijdt heerlijk en ben ik wel een beetje aan gehecht
De GSX550ES rijdt ook nog prima en is lekker om te toeren samen met m'n vriendin
De VF1000F heb ik net en moet nog het een en ander aan gebeuren. Het vermogen van de VF is lekker en voelt net wat degelijker aan.

De keus is moeilijk...
Kunnen jullie me misschien helpen?
 
Weg met de VF1000F dan? Zeker als er nog e.e.a. aan moet gebeuren, dat is enkel voer voor toekomstige discussies met moeder de vrouw! :P
 
Laatst bewerkt:
De VF1000 is het oudst, verder in goede staat alleen wat onderhoud nodig. Wil in ieder geval een motor waar iemand fatsoenlijk achterop kan zitten zonder een hernia op te lopen maar waar ook nog een lekker bochtje mee genomen kan worden.

Woon ook op mezelf maar m'n vriendin (moeder de vrouw) heeft ook nog wat te vertellen helaas ;( . Denk dat 1 van de 4 dus geen optie is...
 
Ik heb de neiging om te zeggen dat degene die het meeste onderhoud vergt eruit moet. Mijn gok is dus je vriendin ;)
Maar om het zeker te weten moet je maar wat pic's plaatsen :P
 
Iene mien mutte doen :P

Of op alledrie een rondje doen, en dan beslissen welke weg gaat :/
 
Ik zit met een dilemma. Heb momenteel 3 fietsen en er moet er een vertrekken vanwege ruimtegebrek en discussie's met moeder de vrouw.

De SV650S die ik heb rijdt heerlijk en ben ik wel een beetje aan gehecht
De GSX550ES rijdt ook nog prima en is lekker om te toeren samen met m'n vriendin
De VF1000F heb ik net en moet nog het een en ander aan gebeuren. Het vermogen van de VF is lekker en voelt net wat degelijker aan.

De keus is moeilijk...
Kunnen jullie me misschien helpen?

Ik stel me zo voor dat je vrouw het liefste de GSX550ES ziet vertrekken _O- _O-
 
ik zou zeggen, wat je ook doet, doe die sv650 NIET WEG!!! HEERLIJKE motor is dat, ik ben ook eentje (bijna) gekocht. ik zou die suzuki weg doen, met de sv650 kun je ook toeren. superbike stuur erop en klaar is jan!
 
Ik zit met een dilemma. Heb momenteel 3 fietsen en er moet er een vertrekken vanwege ruimtegebrek en discussie's met moeder de vrouw.

De SV650S die ik heb rijdt heerlijk en ben ik wel een beetje aan gehecht
De GSX550ES rijdt ook nog prima en is lekker om te toeren samen met m'n vriendin
De VF1000F heb ik net en moet nog het een en ander aan gebeuren. Het vermogen van de VF is lekker en voelt net wat degelijker aan.

De keus is moeilijk...
Kunnen jullie me misschien helpen?

Het is vriendins keuze om een motor weg te moeten doen, dus mag de vriendin niet meer mee achterop.... Die fiets verkopen dus :P
 
Haha geweldig wat een reacties :} ! Wel zijn de meeste niet echt realistisch. Ben vanmiddag met alle drie gaan rijden maar kan geen keuze maken.

SV: stuurt fijn en heerlijk geluid met dubbele open pijpen, ben wel op het vermogen uitgekeken na 3.5 jaar.

VF: Mooie techniek, veel power, moet nog het eea aan gebeuren.

GSX: fijn om te toeren met z'n tweeen, weinig vermogen

Alle drie verkopen en een nieuwere terug kopen is geen optie. Heb het geld nodig voor een verbouwing.
 
Haha geweldig wat een reacties :} ! Wel zijn de meeste niet echt realistisch. Ben vanmiddag met alle drie gaan rijden maar kan geen keuze maken.

SV: stuurt fijn en heerlijk geluid met dubbele open pijpen, ben wel op het vermogen uitgekeken na 3.5 jaar.

VF: Mooie techniek, veel power, moet nog het eea aan gebeuren.

GSX: fijn om te toeren met z'n tweeen, weinig vermogen

Alle drie verkopen en een nieuwere terug kopen is geen optie. Heb het geld nodig voor een verbouwing.

Dus die SV eruit. Lijkt me duidelijk. Nostalgie is ook niet alles :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan