Discussie mbt de m-f sticker

T-ZxRMarco

MF veteraan
10 jan 2008
5.871
0
Zevenaar
Ik heb een discussie met een andere m-f'er. Het gaat hierom:

KontjeTzr.jpg


Spatbord.jpg


Hij vind dit kansloos/wannabe, omdat ik én geen motor heb, én geen motor rij.

Ik moet een motor hebben om te laten zien dat ik op deze site zit vind hij.
Wat nou als ik pas 17 ben, maar wel geinteresseerd geobsedeerd ben indoor motoren, wat nu het punt is.
Ik zit op deze site, ik wil graag motorrijden, ik wil laten zien dat het 1 ding is wat we gemeen hebben. Motoren. That's the passion we all share.

Wat is jullie mening hierover?
Vinden jullie het ook dom, omdat ik geen motor rij?
Of vinden jullie het niet dom, omdat we allemaal dezelfde passie delen?

Misschien een dom topic, en het is nog geen vrijdag, maar toch plaats ik 'm :9
 
Ik vind het dom en érg wanna-be. ;) Maar zoals de anderen zeggen, spotten gaat alleen niet echt...

Er lijkt trouwens een beste "scheur" in je achterband te zitten op het laatste plaatje, maar het zal wel iets anders zijn. :+
 
Laatst bewerkt:
Voor een motor forum heb je enkel een computer met internetverbinding nodig.

Dus waarom zou je niet mogen meedoen...?
 
Als jij het leuk vind om die stickers te plakken op je TZR moet je dat piekfijn doen. Zeker in de wetenschap dat je over een niet al te lange tijd zelf motor gaat rijden. Opzich kan ik me voorstellen dat het voor sommigen en die vriend van je wel raar staat. Het is maar net hoe je het bekijkt.
 
Ik heb een discussie met een andere m-f'er. Het gaat hierom:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij vind dit kansloos/wannabe, omdat ik én geen motor heb, én geen motor rij.

Ik moet een motor hebben om te laten zien dat ik op deze site zit vind hij.
Wat nou als ik pas 17 ben, maar wel geinteresseerd geobsedeerd ben indoor motoren, wat nu het punt is.
Ik zit op deze site, ik wil graag motorrijden, ik wil laten zien dat het 1 ding is wat we gemeen hebben. Motoren. That's the passion we all share.

Wat is jullie mening hierover?
Vinden jullie het ook dom, omdat ik geen motor rij?
Of vinden jullie het niet dom, omdat we allemaal dezelfde passie delen?

Misschien een dom topic, en het is nog geen vrijdag, maar toch plaats ik 'm :9

Weet je wat ik vind?? Die andere gozer is kansloos omdat hij zich druk maakt dat jij op het motor forum zit en nog geen motor rijdt.
 
waar zijn je kawasaki, ducati, honda, yamaha, bos, acrapovic, laser, dunlop, michelin en alle andere motor stickers dan?
waarom wel mf stickers en geen andere?
ik vind t redelijk kansloos
vind t best dat je op een brommer rijdt
en opvoeren mag van me ook best enzo
maar waarom moet er nou een mf sticker op?
 
Laatst bewerkt:
Er lijkt trouwens een beste "scheur" in je achterband te zitten op het laatste plaatje, maar het zal wel iets anders zijn. :+

Nee, dit heb je helemaal goed gezien. Hele band zit vol met scheuren. Net ook weer een spijker erin gevonden. Goedkope standaard troep. Komt een dezer dagen gelukkig een Bt002 op.
 
maar ga geen dingen in je hoofd halen dat je ineens motorrijder bent ofzo
Dat haal ik me ook zeker niet in m'n hoofd. Het gaat mij er dus om, dat ik laat zien dat ik ook op de site zit, en ook wil motorrijden.
Ik kán het alleen nog niet.
 
Er zullen altijd en overal mensen zijn die jou niet begrijpen, that's life.
Als jij van motoren houdt dan ben je hier op de juiste plaats.
En je eigen motor komt er heus wel! ;)
 
Dat haal ik me ook zeker niet in m'n hoofd. Het gaat mij er dus om, dat ik laat zien dat ik ook op de site zit, en ook wil motorrijden.
Ik kán het alleen nog niet.

Niet ingaan op die kansloze reacties van sommigen hier. Als je hier een km te snel rijd of met een gaatje in je handschoen word je al afgestoten laat staan dat je een MF sticker op je brommer plakt. Dan heul je met de duivel ;)

Ik zou het gewoon doen hoor, al plak je zo'n sticker op de stofzuiger van je moeder, lekker boeiend.

En trouwens, beter een TZR dan die kansloze scootah's die je overal ziet rijden tegenwoordig, schakelbrommers zijn zo zeldzaam geworden dat ik nog wel respect kan opbrengen voor wie ze rijd, dat zijn nl. vaak de toekomstige motorrijders :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan