dit is nou een vette R1..

D'r hoeft maar één regdruppel op te zitten en dat ding lijkt zeiknat. Weerspiegelt in de hele motor. Probeer dan de echte druppel maar eens te vinden :)
 
Ik vind hem voor een chopper een beetje hoog.....
(modjes! Hij staat in het verkeerde forum >>>>choppers (i.p.v. sport))



Ik zou hem i.p.v. R1 het typenummer WD40 geven als ik Yamaha was....
 
Niet mijn smaak, rijden moeten we, niet poetsen.

Maar ik vind de manier waarop het gedaan is wel erg mooi, mooie afwerking, past allemaal netjes bij elkaar, niet zo'n ding waar van alles op geschroefd is ed.
 
Ik wil hem wel hebben. De wielen had ik zelf niet verchroomd maar goed dat neem ik voor lief.
 
Hier word zo weinig meegereden dat 'r zelfs mos op 't spatbord groeit :+
full
 
Het is GEEN Chroom! Is gewoon gepolijst hoor. Ik vind hem wel heel mooi, niet praktisch kwa poetsen maar daar ging het nu even niet om. Hij zal wel opvallen tussen al die andere R1´s op de boulevard.
 
Volgens mij is het géén spondon achterbrug maar een achterbrug van een Ducati MH 900.
De achterbrug zoals die origineel is:
ducati3%2Ejpg


En voor de geïnteresseerden nog meer foto's van de R1:
bling2%2Ejpg


8%2D64247%2Dalmostdone%2Ejpg


8%2D64249%2Dalmostdone5%2Ejpg


ACF5903%2Ejpg


almostdone2002r1%2Ejpg


Ik vind 't wel mooi maar zou niet mijn fiets zijn, heb liever effe poetsen en dan :] in plaats van ff :] en dan poetsen |(
 
ik vind hem niet echt geweldig al is het alleen al omdat ik me afvraag of er wel echt op gereden wordt en zo niet dan hoort ire niet daar waar die staat maar in een of andere showroom voor kits rommel.
de foto die ik bijvoeg een r1 van iemand die ik ken en waarvan ik weet dat hij er eolke dag op rijd en alle werk op het spuitwerk na zelf heeft gedaan. maar ja ook nu weer over mooi valt te twisten.

Bijlage: r1.gif
 
Ik blijf em mooi vinden, misschien dat ik nog eens een R1 koop dan , of niet Maximum , ooit.... ;)
 
ik vind hem niet echt geweldig al is het alleen al omdat ik me afvraag of er wel echt op gereden wordt en zo niet dan hoort ire niet daar waar die staat maar in een of andere showroom voor kits rommel.
de foto die ik bijvoeg een r1 van iemand die ik ken en waarvan ik weet dat hij er eolke dag op rijd en alle werk op het spuitwerk na zelf heeft gedaan. maar ja ook nu weer over mooi valt te twisten.
full
Erg mooie seatpipes! Ook erg mooie kleur velgen, maar dat spuitwerk zou niet zomaar op mijn motor komen!
 
Niet om aan te zien die pipoooo R1tje's in de standaardkleuren zijn ze nog steeds het fraaist om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Lelijk ding, kvind dan een gewone sportuitvoering (met stickers etc) toch echt wel veel mooier.
PS En nog lelijkere velgen, die amerikanen blijven gewoon gek
 
Terug
Bovenaan Onderaan