DjibberTours presents: Halloween Horror Nights 2011

Na enig beraad met mijzelf ga ik vrijwel zeker mee, maar zit nog met 2 dingetjes:

1. heb (nu) geen auto... Misschien veranderd dat nog, maar als ik een auto koop word het een Suzuki Alto of zo... Niet erg prettig om 500km snelweg mee te rijden in Duitsland _O-. Dus vervoer heb ik min of meer wel nodig... Indien dit één van de andere kanshebbers gaat worden (Mitsubishi Colt, Suzuki Baleno of Honda Civic) wil ik evt. wel rijden... Beetje een onzekerheid dus nog :+

2. ik moet de vrijdag vrij vragen (doe ik morgen) :). Wordt vervolgt!
 
Laatst bewerkt:
Ow en misschien punt 3 nog... Wie wil een hotelkamer delen en is deze al geboekt? Ik zag dat er al e.e.a. is geregeld *D
 
Na enig beraad met mijzelf ga ik vrijwel zeker mee, maar zit nog met 2 dingetjes:

1. heb (nu) geen auto... Misschien veranderd dat nog, maar als ik een auto koop word het een Suzuki Alto of zo... Niet erg prettig om 500km snelweg mee te rijden in Duitsland _O-. Dus vervoer heb ik min of meer wel nodig... Indien dit één van de andere kanshebbers gaat worden (Mitsubishi Colt, Suzuki Baleno of Honda Civic) wil ik evt. wel rijden... Beetje een onzekerheid dus nog :+

2. ik moet de vrijdag vrij vragen (doe ik morgen) :). Wordt vervolgt!
Leuk dat je mee wil gaat :Y
 
Helaas wel ja...Kan het gewoon financieel niet trekken...
1500 km rijden, 2 overnachtingen in en hotel en dan nog de entree..... :/ :/

En dat 2 x minimaal.....Mijn dochter wil dan ook mee....Da's dan 3x....


;(

Yep, als je met een gezin tegenwoordig iets leuks als een pretpark wilt bezoeken, dan mag je diep in de buidel tasten...
 
:W

Ok, het is zeker dat ik mee ga :Y. En misschien nog wel kan rijden ook... Maar dat laatste is geen zekerheid.

Voor wat betreft die kamers die al gereserveerd waren. Wat is daar nog van vrij?
 
:W

Ok, het is zeker dat ik mee ga :Y. En misschien nog wel kan rijden ook... Maar dat laatste is geen zekerheid.

Voor wat betreft die kamers die al gereserveerd waren. Wat is daar nog van vrij?

De kelder met handboeien _O- :P
 
:W

Ok, het is zeker dat ik mee ga :Y. En misschien nog wel kan rijden ook... Maar dat laatste is geen zekerheid.

Voor wat betreft die kamers die al gereserveerd waren. Wat is daar nog van vrij?

Kan probleemloos extra kamers bijboeken, de afspraak met het hotel is dat ik tot 10 kamers zelf kan bijboeken en als er deelnemers zijn die zelf willen boeken, dan boeken die direct via bookings.com of hotel.de
 
Kan probleemloos extra kamers bijboeken, de afspraak met het hotel is dat ik tot 10 kamers zelf kan bijboeken en als er deelnemers zijn die zelf willen boeken, dan boeken die direct via bookings.com of hotel.de
Lijkt me het meest handig dat we dat dan gewoon gezamelijk doen toch? Dus bij deze mag je voor mij wel een ruimte'tje vrijhouden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan