Halloween motorrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar namen jullie het dan niet zo nauw mee _O- :P

Snelheid, verkeerslichten, richting aangeven, links en rechts inhalen, 2 wielen aan de grond, kruispunten blokkeren, 40man parkeren op een plein.. maskers op, in en over helm ook nog.

Was erg vet! Bedankt voor het ritje! Wij zijn wat eerder afgehaakt om te tanken, net voorbij ADO stadion.

Ik heb 4 simpele foto's gemaakt met mijn telefoon, stelt niet veel voor. Ze zijn verkleind naar 80kb ofzo, zelf heb ik ze in 3mb, mocht je ze willen, stuur maar een pb.

full

full

full

full
 
Was een zeer leuke en geslaagde dag !!!

Bedankt SMZH voor de rit en alle rijder voor de goede zweer.

En dat het laatste stukje geen staartje krijgt.
 
Als ik de video zo zag waren de KTM's aardig vertegenwoordigd. Leek wel een KTM meeting.

Maar mag je dan niet met een masker oprijden omdat ome agent zo moeilijk deed?

volgens mij was 90% op een supermotard ofzo _O-
toen ik aankwam dacht ik ook van 'ben ik wel bij de halloween meeting of..??'

de agenten waren nog wel relax vond ik, want ze konden zowat iedereen bekeuren om banden, knippers, ornamenten, etc. etc., maar deden dat niet.. vanwege gezichtsbelemmering wouden de agenten wel dat we de maskers afdeden, gewoon 'voor ons veiligheid'
 
volgens mij was 90% op een supermotard ofzo _O-
toen ik aankwam dacht ik ook van 'ben ik wel bij de halloween meeting of..??'

de agenten waren nog wel relax vond ik, want ze konden zowat iedereen bekeuren om banden, knippers, ornamenten, etc. etc., maar deden dat niet.. vanwege gezichtsbelemmering wouden de agenten wel dat we de maskers afdeden, gewoon 'voor ons veiligheid'

Dat is dan nog een meevaller. Ja banden zullen bij de meeste wel op zijn zo tegen het eind van het motorseizoen. Knipperlichten moeten het natuurlijk gewoon doen. Gelukkig waren jullie met redelijk veel en dachten ze ''teveel moeite, alleen een tik op de vingers''

Die maskers gingen natuurlijk weer op toen ome agent weer koffie ging doen! :+ ?
 
ja juist omdat we met 30+ waren wouden ze niet met z'n 8en of weetikveel hoeveel er waren, het doen..

nee de maskers bleven af, want we werden zo'n 5km van de mac staandegehouden.. bij de mac ging iedereen eten en z'n eigen kant op, had geen zin om voor die 10 minuten rijden risico lopen op toch een bekeuring.
 
zoetermeer was gealarmeerd. Er was een undercover auto achter ons, mogelijk dat die de troepen ging oproepen..
of er moesten zeikbestuurders zijn die de politie hadden gebeld.

hoedanook, blijft wel tof dat ze niemand bekeurde.. je zou zeggen dat als ze ruim 20/25 motoren moesten bekeuren het een jackpot voor ze zou zijn, maar ze hadden kennelijk weinig energie om ons te bekeuren _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan