Halloween motorrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja nu nog een plek, want het kan idd, zoals eerder gezegd door iemand hier, dat er nog een kermis op de parkeerplaats bij silverdome staat..

ik stel voor om 200m te verhuizen naar de parkeerplaats van de macdonald's.
 
weetje wat.. als ik meekom rij ik daar ff een rondje
een groep motoren met halloween als thema valt namelijk makkelijk te zien :9

iemand al enig info over het weer van dan?
 
Gewoon Silverdome, en gasten daar sturen je door!!

Goed idee om de verzamelplaats niet te vermelden. Misschien is t dan wel handig dat degene die de mensen doorsturen dan even te vermelden, zodat er met hun contact kan worden opgenomen als ze er niet meer staan. :)
 
iemand nog een handig linkje waar die z'n pak vandaan heeft/gaat halen?
zoals altijd zit ik nog aan partypoint te denken, maar misschien heeft iemand een leuker plek
 
1208614_10200093485099695_11794604_n.jpg

Tommy-G is goed bezig!!
 
Ik hoor net dat daddy's little princes niet mee mag ?! Ben ik lekker mee dan ![afbeelding]


Hahahaha, kickuuuhh,
Ik heb even overlegt met de crew, en daddy's little princes mag dus alleen mee doen indien:
Jurk: -minimaal knal roze is;
- minimaal 5 glittertjes bevat;
-Optioneel: een sluier heeft (hiermee vergroot je je kansen);
Blote benen: (minimaal 5 centimeter, indien er hoge (bij voorkeur roze) kousen gedragen worden,
Een kroontje op je hoofd of ergens anders;
Last but not least: Er keihard om gelachen kan worden ;) (kan ook indien er niet aan alle criteria voldaan wordt, zoals bij wanhoopspogingen vaak het geval is _O-

Ik verwacht uiteraard hier op het forum een foto ter goedkeuring ;)
 
Hahahaha, kickuuuhh,
Ik heb even overlegt met de crew, en daddy's little princes mag dus alleen mee doen indien:
Jurk: -minimaal knal roze is;
- minimaal 5 glittertjes bevat;
-Optioneel: een sluier heeft (hiermee vergroot je je kansen);
Blote benen: (minimaal 5 centimeter, indien er hoge (bij voorkeur roze) kousen gedragen worden,
Een kroontje op je hoofd of ergens anders;
Last but not least: Er keihard om gelachen kan worden ;) (kan ook indien er niet aan alle criteria voldaan wordt, zoals bij wanhoopspogingen vaak het geval is _O-

Ik verwacht uiteraard hier op het forum een foto ter goedkeuring ;)

Ik vind deze algemene voorwaarden een beetje ver gaan hoor en ook aan de late kant ! Misschien kunt u met uw crew nog even in conclaaf of er geen verzachtende omstandigheden van toepassing kunnen zijn ? Lieslaarzen en Catsuit is echt het beste wat ik nog kan doen 😔
 

Kokkie, zie smzh fb ;)

Hahahaha, kickuuuhh,
Ik heb even overlegt met de crew, en daddy's little princes mag dus alleen mee doen indien:
Jurk: -minimaal knal roze is;
- minimaal 5 glittertjes bevat;
-Optioneel: een sluier heeft (hiermee vergroot je je kansen);
Blote benen: (minimaal 5 centimeter, indien er hoge (bij voorkeur roze) kousen gedragen worden,
Een kroontje op je hoofd of ergens anders;
Last but not least: Er keihard om gelachen kan worden ;) (kan ook indien er niet aan alle criteria voldaan wordt, zoals bij wanhoopspogingen vaak het geval is _O-

Ik verwacht uiteraard hier op het forum een foto ter goedkeuring ;)

Ik vind deze algemene voorwaarden een beetje ver gaan hoor en ook aan de late kant ! Misschien kunt u met uw crew nog even in conclaaf of er geen verzachtende omstandigheden van toepassing kunnen zijn ? Lieslaarzen en Catsuit is echt het beste wat ik nog kan doen 😔

Oke, de crew heeft vergadert waarbij de emoties soms hoog op liepen. Het volgende is besloten.
Lieslaarzen en catsuit zijn toegestaan, mits :
- De drager beschikt over staart;
- Bijpassende snorharen heeft;
- In staat is om kattengeluiden te maken,
En als belangrijkste:
Een vrouwelijke collega mee brengt die minimaal catwoman kan evenaren


Gaat u hiermee akkoord?
PS: Indien het laatste puntje wordt nageleefd mogen alle voorgaande puntjes komen te vervallen !!
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we even met z'n alle de zonnedans doen?

We hebben al een aardige club bijelkaar zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan