Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Doen of niet?

Prijs is goed, maar is het geen Belgisch kenteken
edit: geeft dus niet, even in je profiel gekeken.

Moet je importeren en laten keuren en komt er misschien nog wat belasting bij...
 
Ik zie alleen 1 opmerkelijk gevalletje in de advertentie:
"(de motor is trouwens heel zuinig en stuk te krijgen)"

Ben benieuwd wat je met die info moet
 
Ik zie alleen 1 opmerkelijk gevalletje in de advertentie:
"(de motor is trouwens heel zuinig en stuk te krijgen)"

Ben benieuwd wat je met die info moet

Misschien voor als je verzekeringsfraude wil plegen?

Zal ze eens vragen hoe makkelijk hij stuk te krijgen is.

 
Hallo normaal is de er-5 een prima motor, alleen deze is niet van 2001 maar vermoedelijk van 2000 dit zie je nl aan de bezinedop, die van 2001 hebben een verzonken exemplaar.
Maar van die 2000 zijn ook prima, alleen krijg je er misschien nog iets vanaf.
 
Mijn ongezoute(n) mening:

Bagger-ding, niet doen. Doorsparen en dan een echte motor kopen.

*Nog even voor de mensen die zich nu geroepen voelen om zwaar in de verdediging te gaan het gaat hier om mijn persoonlijke mening*
 
de ER-5 is een erg fijne motor!
Ik ben de laatste tijd wat proefritjes aan het maken omdat ik mischien wat anders wil. maar als ik dan naar huis rij besef ik steeds weer hoe lekker en eenvoudig me Kawa rijdt !
 
Goedkoper rijden als met een gebruikte er-5 is vrijwel onmogelijk.
Vanwege het les-motor-imago is de prijs laag maar dat een motor makkelijk te berijden is en niet stuk te krijgen is zie ik niet als nadelen.
Persoonlijk vind ik 'm best mooi ook. Aleen die radiateur voorop bij een naked vind ik ietsje minder. Ik heb er een jaar mee gestuurd. In het krappe bochtenwerk is ie zeer vlot. De enkele schijf zorgt wel voor wat minder stabiele remacties. Ook is ie niet echt geschikt voor langere rijders. Wat het vermogen betreft: zat voor solo-gebruik op bochtige trajecten! Lijkt mij een goede optie!
 
Redeljke prijs en zeer betrouwbaar, dus kopen die shit.
Ik persoonlijk vind alles zonder volle kuip lelijk, maar als je valt met zo'n er-5 heb je minder schade als met een kuip(=voordeel).
Ik heb zelf op een honda cb500 gelest, daar ben ik ook erg over te spreken qua rijgedrag. Misschien als je 500 euro meer betaalt krijg je de blonde amazone er voor een nachtje bij....hahahahaahah
 
Zou voor die prijs eerder voor z'n grotere broertje/zus de ZR7 gaan. Eentje uit 2000 vind je ook wel voor 2500 euro'tjes in Belgenland.
 
Als die fiets in orde blijkt en een ER5 is wat je wilt, dan is het zeker geen gekke prijs.
ER5 is op zichzelf een prima fiets. Goedkoop in onderhoud, makkelijk te rijden.
 
Mijn ongezoute(n) mening:

Bagger-ding, niet doen. Doorsparen en dan een echte motor kopen.

*Nog even voor de mensen die zich nu geroepen voelen om zwaar in de verdediging te gaan het gaat hier om mijn persoonlijke mening*

lekker ongenuanceerd inderdaad, maar dat had je zelf al door gelukkig

TS heeft er ook wat aan als je verteld waarom je het een "bagger-ding" vind.
 

Dat hangt er maar net van af wat er bedoelt word met "stuk te krijgen?" . En wat is "mauve" nou weer voor een kleur >>> paar argumenten om de prijs wat meer te drukken ... tenzij je die amazone erbij krijgt natuurlijk
Maar goed, voor woon/werk verkeer zou ik toch eerst verder kijken hoor. Niks mis met die (les)fiets, maar misschien wat klein en basic? En als dan TOCH naar een naked zoekt, zal je't altijd kennen proberen. Anders verkoop je'm na de winter toch weer, zal je nooit veel op verliezen ... ( )
 
Ziet er prima uit hoor die fiets .
Alleen een kleine opmerking: hij staat er al aardig wat maandjes op.. Misschien eerst ff navragen of de fiets ondertussen niet verkocht is?

AnderNeo