Dolomieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja,smaken verschillen :?
En wat de drukte betreft moet je niet in Augustus gaan. Ik ben er in de week na Pinksteren nog geweest. Ik had toen de Dolemieten bijna voor mij alleen. :)

das kloten, wij gaan begin augustus naar de dolomieten. Maar ja dan is het overal druk.

Als ik die foto's zo zie, dan krijg ik er al gigantisch veel zin in.
 
drukte??? Wat zeggen jullie ervan, moeten we een camping plaats reserveren of gewoon op de gok doen??? We gaan met z'n 5en... :?
 
drukte??? Wat zeggen jullie ervan, moeten we een camping plaats reserveren of gewoon op de gok doen??? We gaan met z'n 5en... :?


Vorig jaar ook een tourtje door Europa gemaakt met 4 personen.
4 motoren en 2 tenten. Hebben nergens een probleem gehad om een camping te vinden. Dus lijkt me reserveren niet hoogstnoodzakelijk. ;)
 
Hallo Oma :W

Meer mensen die deze maand richting de dolomieten gaan?

Ik vertrek de 19e voor 5 dagen passen rijden *O*
 
Hallo Oma :W

Meer mensen die deze maand richting de dolomieten gaan?

Ik vertrek de 19e voor 5 dagen passen rijden *O*

Ik ga in juli voor een week. Met vier dagen leuke weggetjes rijden om er te komen en drie om weer naar huis te gaan ben ik toch weer twaalf dagen onder de pannen.

:] :] :]
 
Kijk twaalf dagen, is helemaal te gek :)

Dol02.jpg
 
Ik ga met totaal 5 personen eerst 1 week naar het Zwarte Woud (29-07/05-08). Daarna rijden we met 4 personen (1 gaat er dan weer naar Nederland) door naar de Dolomieten 05-08/12-08). Dan zitten we in Trentino.
 
Niks mis mee. Veel mensen met een supersport beginnen al na een paar honderd kilometer te klagen over pijn in de polsen en hun kont.

Dolomieten zijn écht SCHITTEREND om te rijden.




_O-

Daarom zei ik het ook :9 Maat van me heeft ook een VFR, gave fiets!

Maarre met een supersport is het ook erg gaaf hoor })

Nog 7 dagen.....! 8-)
 
een elk jaar terugkerende speedtocht met de GSXRcontact naar de Dolomieten, en elke keer weer waanzinnig , wie zich hier niet thuis voelt met vrijwel geen recht stuk weg en alleen maar bochten :] :] :] geen drempels en geen irritante carabineri heeft er helemaal geen verstand van ;) ;) ;)

volgend jaar maar weer :Y :Y :Y :Y

148j3iu.jpg
 
:W ik ben net een paar dagen terug -O-

Heb me echt prima vermaakt daar :)

We zijn dan wel niet alleen in de dolomieten geweest (duitsland, oostenrijk, liechtenstein, zwitserland en Italië) met totaal 2700 KM in een weekje *O*

Was echt prachtig daar *O* we hebben de één na laatste dag overnacht in een hotel in oostenrijk dat hause RITA heet :9 Dat klinkt op zich als een bordeel, maar is een 4 sterren hotel met een ruime kamer (grootste wat we gehad hebben de hele week) en je kon er goed eten en ontbijten :} en dat voor maar 52 euro'tjes per persoon per nacht *O* daar zat dus een 4 gangen menu bij in hé :}

Dan zul je alleen élke dag de timmelsjoch over moeten, maar of dat nou een echte straf is O-)

[EDIT] Het was in een ski-gebied, en verder was er niks open. Het was net buiten het plaatsje Sölden.
 
Ik wil terug !!! Nog 4 dagen werken en ik ga weer die kant uit om motor te rijden... ik heb al zo'n heimwee. Toch al dik 2 weken geleden dat ik in de Dolemieten was.
 
Hallo oma :)

Gaan er nog mensen met de motor naar de Dolomieten dit jaar?

Wij hebben dit jaar voor begin juni geboekt bij Home

:]
 
tis er prachtig... je kan er wel pech hebben met het weer, want als het regent dan REGENT het er.
ik was er ooit in juli, de eerste dag kon je beter de skies pakken.
een paar keer volkomen zeik geregend maar verder was het er prachtig...
 
Ik zie net pas dat ik hierboven nog wat gepost heb over vorig jaar :9

Nu wil ik dit jaar misschien met een tentje e.d. gaan...

Wie kan me wat vertellen over de kosten enzo?

Wat doe je met eten? Slaap je langs de kant van de weg, of zijn er campings ofzo? De reden om met een tentje te gaan zijn natuurlijk de kosten.

Over bijvoorbeeld eten: gasstelletje mee? Dat zal ook allemaal aangeschaft moeten worden. Nu heb ik wel een luchtbed en een slaapzak, maar daar houdt het op. Het gaat dus eigenlijk om de goedkoopste manier O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan