Dom dom dom dom..

Alexfocus

Rookie
26 aug 2007
3
0
Assen
Ja, hier staan meer topics van.
Ja, het is niet slim
Ja, ja en nog eens ja!
Maar het is wel koet avec poire (ofwel kut met peren)

Weggereden met me fiets (Soes RF600r) met het REMSCHIJFSLOT ER NOG OP!!!! |( |( |( |(
Resultaat (naar alle waarschijnlijkheid) nieuwe remschijf (die nog geen 5000 km oud is...) '( en misschien nog meer (ik reed vanochtend op de snelweg in de file en uit het niets begon mijn wiel aan te voelen alsof er een slag in zat tot 40 km per uur, daarna is de frequentie te hoog om het voelen)

God*er de god*er :( Net ik een periode die al zo duur is... ;(

Maar gauw maken weer... kan ik weer snel :]
Hoe kan ik dit het beste tackelen :?
Bedankt voor jullie opbeurende praat...
 
Maar gauw maken weer... kan ik weer snel :]
Hoe kan ik dit het beste tackelen :?
Bedankt voor jullie opbeurende praat...

2e hands wiel kopen

en gelijk een vergeetveter
bully_disclock_remindr-t.jpg
 
Oei das altijd vervelend maar volgens mij gebeurd het vrijwel iedereen wel een keer,
Maar ben je zo hard weggereden dan?
Het is mij ook een keer gelukt maar dat ging niet hard genoeg om dingen stuk te maken.
 
remschijfje weer richten. neem aan dat hij nog dik genoeg is na 5000 km :)

en niet meer sluiten, gebeurt zoiets ook niet meer
 
Hmmm. Das zwaar minder B|

Idd 2dehands wiel zien te scoren. En zo'n vergeetveter kan idd helpen

Succes met het opknappen.
 
Misschien in het vervolg (als het kan) je schijfremslot op je achterwiel plaatsen ?

Niet dat het helpt om je slot vergeten weg te halen, maar de kans op schade is dan beperkter (achterrem gebruik je toch niet :+ )
 
Laatst bewerkt:
vergeetveters zijn voor mannen die geen 500€ wensen te spenderen aan hun dommigheid
Mannen <--> dommigheid :?
Soms lijkt het misschien dommigheid, maar het is al-tijd gepland, ingecalculeerd en berekend, of het dient een hoger - voor vrouwen niet te begrijpen - doel.
 
vergeetveters zijn voor mannen die geen 500€ wensen te spenderen aan hun dommigheid
:^

Ik heb ook zo´n vergeetveter. Maar dit werkt niet vlekkeloos!

Ik had de veter er een keer al afgehaald, maar het slot nog niet en toen ging de deurbel... Poosje later kom ik weer bij de motor aan. Ik klauter erop en wil het ding naar achteren drukken, maar was dus voor het (on)gemak ff vergeten dat mijn slotje nog aan m´n remschijf hing.... :X das schrikken, maar 'gelukkig' slechts een kras op het spatbord.
 
Ik heb ook een vergeetveter sinds ik met het slot erom weg reed :X

Gebruikte dat slot nooit dus had het even niet in de gaten, gelukkig minder schade dan jij
 
Weggereden met me fiets (Soes RF600r) met het REMSCHIJFSLOT ER NOG OP!!!! |( |( |( |(
Resultaat (naar alle waarschijnlijkheid) nieuwe remschijf (die nog geen 5000 km oud is...) '( en misschien nog meer (ik reed vanochtend op de snelweg in de file en uit het niets begon mijn wiel aan te voelen alsof er een slag in zat tot 40 km per uur, daarna is de frequentie te hoog om het voelen)

Als je remschijf goed krom is, zal hij tegen je remblokken aanlopen tijdens het rijden.
Hierdoor zal je voorviel ook als zwabberend aanvoelen, zonder dat je velg krom is.
Lijkt me stug dat je velg krom is, of je moet met 120 km p/h weggereden zijn :P
Dus eerst maar een andere schijf/richten proberen. Ook even controleren of je remklauw nog recht zit op je vorkpoot. ;)
Je raad het al, ben ervaringsdeskundig indeze, haha!
 
Laatst bewerkt:
Je kan idd een geel kabeltje eraan hangen.
Maar ik zorg dat mijn wiel bijna niks kan bewegen als ik hem naar voren wil duwen om vand e bok af te gaan. :)

Hierdoor merk je gelijk zonder schade dat hij er nog op zit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan