Donateur van MF worden?

@ crew

Is het geen mogelijkheid om een mailing naar ieder lid te doen met jullie oproep. Zolang de vrijwilligheid en enige verantwoording m.b.t. de uitgaven erin zijn terug te vinden lijkt me dat niemand daar een probleem mee hoeft te hebben. (Enkelen uitgezonderd, hier wel bekend)

Jullie zeggen dat er zo'n 19.000 leden zijn geregistreerd, maar dat daar hooguit een derde van actief is. Met zo'n mailing kun je dus 2/3 even wakkerschudden. Al zijn het er maar 100 extra die zich melden dan heb je je doel al bereikt.

(Gemiddelde reactie bij een niet gerichte mailing is 2~3%. Hier zit meer verbondenheid met het product dus zou je mogelijk een hogere respons kunnen krijgen. Uitgaande van 19.000 en 3% zijn dat er al 570. Maal 15 is 8.550. Is het eerste jaar zo ongeveer gedekt ;) )

Tis maar een idee :) En niet geschoten is altijd mis. Het is toch voor een goed doel.

Trouwens het is maar pure nieuwsgierigheid, maar hoe is de stand op dit moment?

[edit]
En ook al is 1/3 dan misschien actief wildat niet zeggen dat die allemaal di=it bewuste topic lezen. Dus je bereikt denk ik misschien wel 80~90 % meer dan met alleen dit topic. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
wat ben jij toch onaardig,,wie weet is iemand bedreigen met een mailbom wel een ban voor jou waard stekman,nogmaals :get a life !!

ik ga verder nergens meer op in .
fijn dat jij nergens meer op in gaat. Kan ik mooi alles ff zeggen. Vreemd dat sommige mensen zo negatief opvallen op een forum met 19000 leden. En toch ben jij er zo'n één, snap jij dat nou? Ik weet zelf ook niet waarom ik zo'n ongelofelijke hekel aan je heb.

En die ban, daar ben ik niet zo bang voor. Zolang het tegen jou gericht is is iedere aktie gerechtvaardigd.
slaap lekker
 
Wij houden niet van ongevraagde email, dus voorlopig niet :)
Ik ook niet. Maar voor sommige dingen maak ik een uitzondering en dat zijn o.a. mijn hobbies. Maar je kunt natuurlijk ook weer knopje bijbouwen (gaan we weer :+ ) waarmee je in je profiel kunt aangeven of je dat wel of niet wilt ontvangen. En dan wel standaard gewoon aan zetten natuurlijk. :X

[edit]En vermeldt je meteen dat knopje in je mailing. 2 vliegen in 1 klap }) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
had je ook 14.99 over kunnen maken O-) ;)

Tuurlijk en dan ga jij/jullie hem die ene cent kwijtschelden en alsnog volproppen met hetgeen hij niet wil... :Z ;)

No way! :P



PS, er komen dagelijks nieuwe aanmeldingen bij, waarvan er een hoop enkel posten in G&G en die je daarna nooit meer terug ziet. Reden is simpel, je kan hier gratis je advertentie zetten.

Misschien is het een ideetje om binnenkort bij nieuwe aanmeldingen een kleine vergoeding te vragen (bijv. € 2,50). Zeg maar inschrijfgeld voor administratieve rompslomp... :)
 
Laatst bewerkt:
PS, er komen dagelijks nieuwe aanmeldingen bij, waarvan er een hoop enkel posten in G&G en die je daarna nooit meer terug ziet. Reden is simpel, je kan hier gratis je advertentie zetten.
Ben jij ook zo begonnen? :X
En nee, ik niet hoor O-) Eerst heel lang gastbezoeken en als je dan wat terug wilt zeggen moet je je wel aanmelden. Maar nog geen spijt van :P
 
Ben jij ook zo begonnen? :X
En nee, ik niet hoor O-) Eerst heel lang gastbezoeken en als je dan wat terug wilt zeggen moet je je wel aanmelden. Maar nog geen spijt van :P

Wellicht... ;)

Maar toen waren het er nog niet zoveel als nu en tegenwoordig is MF zeer goed te vinden via de diverse zoekmachines. Het gaat dus best hard qua aanmeldingen, wat niet erg is. Maar een kleine drempel kan misschien geen kwaad en bovendien brengt die kleine vergoeding weer wat in kas... ;)
 
Misschien is het een ideetje om binnenkort bij nieuwe aanmeldingen een kleine vergoeding te vragen (bijv. € 2,50). Zeg maar inschrijfgeld voor administratieve rompslomp...

Om zo een strikt minimum aan nieuwe users te krijgen???
Ja dat moet wel lukken.

Anders is het een kutidee rema.
 
Hoe is jullie financiele toestand ? Ik kan natuurlijk wel 15 euro overmaken, maar als dat voor jaren geparkeerd wordt op een rekening omdat er een overschot is...

Is er een soort verantwoording van de uitgaven ? Denk er aan dat als je geen rechtsvorm kiest, de donaties inkomsten zijn. En de fiscus mogelijk moeilijk gaat doen.
De rechtsvorm is al gekozen en over de uitgaven etc. is ook al gesproken.
"Even" het topic doorlezen en zoeken naar de blauwe namen ;)
 
Om zo een strikt minimum aan nieuwe users te krijgen???
Ja dat moet wel lukken.

Anders is het een kutidee rema.

Dan brengen die eendagsvliegen tenminste nog iets op... :) :) :)
De hoogte van het inschrijfbedrag moet de crew maar bedenken, als ze het zouden willen uitvoeren. Daar ga ik niet over, ik gaf enkel een voorzetje... :P

Het is dus niet de bedoeling dat er geen nieuwe users meer bijkomen, maar dat er een klein drempeltje ontstaat voor de eendagsvliegen, enkele gratis adverteerders enz. Het houdt wellicht ook het klonen tegen, wordt een betaald grapje als je een kloon maakt... :X

Maar goed, noem het maar een kutidee... :P
 
Dus als je 15 euro stort krijg je een icoontje waarmee je kunt posen hoe goed je wel niet bent omdat je MF steunt?

Best triest eigenlijk. Met zo'n icoontje hoor je erbij, anders niet?
nosmile.gif
.


Argh.
Het staat zelfs in je profiel
nosmile.gif
.

'( .
 
Ik doe mee. Heb hier zoveel informatie en tips weten te vinden dat ik best bereid ben daarvoor een kleine donatie te doen. Geen problemen mee. Bovendien is het onderhoud van het forum prima.

Thumbs up voor deze site + de moderators
 
Er zijn diverse gebruikers die wel willen doneren, maar de toeters en bellen niet kunnen waarderen en daarom niet doneren. Dus sla je de plank een beetje mis met deze actie en lijkt me een mailadres beter op zijn plaats.

Je kan ook anoniem doneren door een mailtje te sturen naar 1 van de mods. En ik mag dan geen verstand hebben van hosting enzo. Maar men doneert om de 1 TB aan traffic te kunnen betalen (onder andere) en dan geef je een e-mail adres weg aan diegene ?

Email adressen brengt extra traffic met zich mee. Dus dat lijkt me dan geen goed idee.

/me
 
Je kan ook anoniem doneren door een mailtje te sturen naar 1 van de mods. En ik mag dan geen verstand hebben van hosting enzo. Maar men doneert om de 1 TB aan traffic te kunnen betalen (onder andere) en dan geef je een e-mail adres weg aan diegene ?

Email adressen brengt extra traffic met zich mee. Dus dat lijkt me dan geen goed idee.

/me

Fijn dat dat kan, maar d'r staat nog steeds dat ene regeltje in het profiel, welke een beetje overbodig is... ;)

En dat emailgebeuren hoeft van mij ook niet hoor... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan