Donderse poezen 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij trouwe pakkat voor mn weekje weg.

Ik ben nu ook aan het kloten met photoshop, ik vond het er zo wel leuk uitzien.
full
 
zijn hier nog meer mensen die begonnen zijn met een cat? en wat hun ervaringen zijn?

Het is mijn tweede motor, de eerste heb ik vrij rap (< 1 jaar) weg gedaan wegens tegenvallende prestaties :+ De cat is heel goed te rijden voor beginnende bestuurders, je kan rustig aan doen en lekker toeren, is vergevingsgezind maar je kan ook flinke stappen maken als je het gas even open draait. Dus hoe geschikt de fiets is voor een beginner ligt ook een beetje aan je rechterhand :Y
 
Vast lang geleden, de meeste passen hebben niet meer zo'n keurige sneeuwrand..

Wel überCOOOOOOOOLLLLLL :] 8-)

nou eigenlijk afgelopen juni bij Geiranger (noorwegen) op de terugweg van de Noordkaap dus niet zo heeeeel lang geleden opzich. De omgeving daar is gewoon SUPERmooi.. helaas niet altijd zo goed weer nog in die periode maar ook niet teveel Campers.. daar stikt het van in het hoogseizoen (zegt men)
 
Laatst bewerkt:
filmpje komt nog... over 2 weken want dan hebben ze een bank in de buurt...
foto komt vanavond
 
2 september avb, avd zal dan snel volgen.

De motor word aan het einde van de maand gebracht, heb ik nog mooi tijd om hem goed te poetsen :Y
Poetsen... :Z

Rijden daar zijn ze voor gemaakt... :] :] :]

(zoek maar eens de Marathonmotor van Brommo'73 op tc.nl O-) ;) )
 
Laatst bewerkt:
ohje... vandaag aan het klooien geweest met de demper :+
zo zag 'ie eruit voordat ik begon (en na 't wassen :P )
full
 
Laatst bewerkt:
En zo zag 'ie er op 't laatst uit.. ow ow ow... :+

(geen idee trouwens waarom ik geen drie foto's achter elkaar kan posten in één post? :$ )
full
 
meerdere foto's in een post plaatsen...dat kan pas als je post-totaal meer dan 60 is




:+
 
Wat mij betreft, helemaal niets :9
Maar hij heeft geen E-keur en ik ga op vakantie naar Noorwegen.. dus beter even de standaard demper eronder zodat 't geen boetes regent :+
ah ok dat stukje van het verhaal had ik ff gemist :X Veel plezier in Noorwegen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan