Drachten e.o. deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga mee.. ;) kriebelt nu al steeds.. en dan ook nog dubbele cijfers in het vooruitzicht qua temperatuuuuur!
 
Vandaag een vers stukje rubber om de velg! Pirelli supercorsa! Setje nieuwe bougies zitten erin!
Nu nog wachten op mn nieuwe bougiedoppen en dan weer inelkaar en gas!!
 
Ik heb heel noord Friesland bekeken. Bijna hele dag op pad geweest. Heerlijk weer even 200km gemaakt.

Foto onderweg:
2rhxqpk.jpg
 
Ik heb heel noord Friesland bekeken. Bijna hele dag op pad geweest. Heerlijk weer even 200km gemaakt.

Foto onderweg:
[afbeelding]

Ja daar heb je wel de hele dag voor nodig op een HD *D

Grapjeeeeeee

Nice Tomaaz :}

Zat net even over het forum te struinen, in mei is de MF meeting. Is daar nog animo voor binnen deze groep?

Misschien.. We zijn er jaren terug een paar keer geweest, maar de laatste keren vond ik er weinig meer aan. Veel pliessie, en weinig bijzonders..
Maar misschien is het weer eens tijd om dat te bekijken. Hangt ook van het weer af
 
Vandaag ook even gereden, op een gegeven moment zelfs spijt dat ik mijn zonnebril niet mee had. :P
Nog wel iets fris, maar dinsdag wordt op sommige plekken al 15*+ verwacht, lente!
 
Al aardig wat mensen die weer te rijden zijn geweest! Ik had vandaag een verjaardag dus kon jammer genoeg niet rijden..
Was best wel te doen denk ik vandaag! Begint nu echt wel weer te kriebelen
 
Wie willen er van het weekend even toeren? zaterdag of zondag?

Door de week kan ik niet voor 5uur ivm een afstudeeropdracht in drachten :P
 
Gisteravond ook nog even gereden was heerlijk weer om te rijden!
Volgens mij zag ik Vincent ook nog rijden rond kwart over 5 in Lwd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan