Drachten e.o. deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
old-rusty-motorbike.jpg


1246822086.jpg



En voor iedereen een passend nieuw bureaublad:

4989903-rusty-iron-texture.jpg
 
Was/is dan ook verdomd koud...
Begin van de avond nog even een kort blokje gereden, met zomerhandschoenen, met pijnlijke vingers weer terug. B|

Die routes lijken mij leuk, maar ik kan komend weekend niet..
 
Laatst bewerkt:
Leuk een Drachten topic, zelf kom ik ook uit Drachten en ga morgen beginnen met mijn 1e rijles bij De Toekomst! Zal mij nog wel eens vaker melden hier enzodar ik het papiertje heb rij ik graag eens mee in een tourtocht oid!
 
Met de uitlaat aan het prutsen....die flexibele uitlaatsteun is nog wat lastig, die smelt... :+
Komt wel een lekker geluid uit!
full
 
Leuk een Drachten topic, zelf kom ik ook uit Drachten en ga morgen beginnen met mijn 1e rijles bij De Toekomst! Zal mij nog wel eens vaker melden hier enzodar ik het papiertje heb rij ik graag eens mee in een tourtocht oid!

Welkom!
 
Leuk een Drachten topic, zelf kom ik ook uit Drachten en ga morgen beginnen met mijn 1e rijles bij De Toekomst! Zal mij nog wel eens vaker melden hier enzodar ik het papiertje heb rij ik graag eens mee in een tourtocht oid!

Zelf heb ik geen ervaring met 'De Toekomst'. Wel heb ik van mede motorrijders gehoord dat ze dit niet een hele goede vonden. Maar iedereen kan dit anders ervaren natuurlijk :) . Zoals ik zei ik heb er geen ervaring mee, want ik heb er zelf niet gelest.

Ik heb woensdag ook weer wat gereden rondom Drachten / Heerenveen. Was niet heel erg warm maar was te doen. Ik moet alleen nog even een sticker van MF bestellen. Rijden er hier mensen met een sticker rondom Drachten? ik ben nog nooit een motorrijder tegengekomen met MF sticker.
 
hehe.
Als jullie trouwens gaan rijden, waar rijden jullie dan? welke wegen nemen jullie? Ik heb sinds 2 weken nu een motor maar ben nog niet echt bekend met de 60 a 80 weggetjes hier.

Ik denk dat ik morgen de motor weer even pak, als het weer het toelaat. Kan ik meteen daarna even schoonmaken. Maar eerst lekker uitslapen :z
Ok, nvm. (KOUD)
 
Laatst bewerkt:
Rijden er hier mensen met een sticker rondom Drachten? ik ben nog nooit een motorrijder tegengekomen met MF sticker.
Ik reed met MF sticker, op de HD en Ktm nog niet geplakt. Volgens mij nog paar in de garage liggen... :X

hehe.
Als jullie trouwens gaan rijden, waar rijden jullie dan? welke wegen nemen jullie? Ik heb sinds 2 weken nu een motor maar ben nog niet echt bekend met de 60 a 80 weggetjes hier.
Overal natuurlijk. Elke keer dezelfde weg is ook geen donder aan ;) .

Ik vindt de route binnendoor naar Sneek / Blauwhuis / Makkum enz mooi. Richting sallandse heuvelrug is ook mooi.
 
Laatst bewerkt:
Kijk even op gpstracks.nl bijvoorbeeld.

Vanochtend was wel koud met zomderhandschoenen, gewoon even kijken en juist aankleden. Dan kan je prima rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan