Drachten e.o. deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe.
Als jullie trouwens gaan rijden, waar rijden jullie dan? welke wegen nemen jullie? Ik heb sinds 2 weken nu een motor maar ben nog niet echt bekend met de 60 a 80 weggetjes hier.

Ik denk dat ik morgen de motor weer even pak, als het weer het toelaat. Kan ik meteen daarna even schoonmaken. Maar eerst lekker uitslapen :z
Ok, nvm. (KOUD)
Regio verweggistan
Verder rij ik vaak op de motor naar een bestemming en zoek dan via google maps een leuke route uit. Welke regio zoek je naar een route?
Met de elfstedentocht heb ik overigens in zuid west friesland erg leuke wegen gezien :)

Ik heb wel een sticker :)
Hier te bestellen: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen
 
Laatst bewerkt:
Heb net ook wat stickers besteld.
Regio maakt verder niet uit. Ik denk als ik morgen ga rijden ga ik gewoon ergens heen en zie ik wel waar ik uit kom... Dat is ook een deel van het motorrijden vind ik ;)
 
Verder rij ik vaak op de motor naar een bestemming en zoek dan via google maps een leuke route uit. Welke regio zoek je naar een route?
Met de elfstedentocht heb ik overigens in zuid west friesland erg leuke wegen gezien :)

Ik heb wel een sticker :)
Hier te bestellen: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen


Ook ik rij met sticker maar zie verders bijna nooit iemand tijden met..
Het is mij nu echt nog veel te koud om te gaan rijden, de lente laat wel heel lang op zich wachten ;(

Om goede tip aangepast :)
 
Laatst bewerkt:
ik wil niet zeiken hier, maar mijn ervaring is dat je beter niet je leuke weggetjes hier kan posten..... je bent niet de enige die dit leest..... ;)


(en aangezien ik die weggetjes ook heel goed weet te vinden....... }) )
 
ik wil niet zeiken hier, maar mijn ervaring is dat je beter niet je leuke weggetjes hier kan posten..... je bent niet de enige die dit leest..... ;)


(en aangezien ik die weggetjes ook heel goed weet te vinden....... }) )

Hmmz... bedankt voor de tip ;) Mijn bericht is aangepast, maar ik zie dat almostout89 mijn bericht heeft gequote... almostout89? :+
 
Laatst bewerkt:
Alsof wij de enige motorrijders in deze provincie zijn... :?
De wegen die genoemd zijn weten de ambtenaren al lang te vinden. Niet zo druk om maken.

Ktm is de deur uit. Vervanger staat er al, Yamaha WR 450 uit `06 8-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog wat rondom Drachten gereden. Het was lekker koud en af en toe een stevige rukwind, maar het was het helemaal waard.
 
Ik zal deze week mijn gasschuiven ff vervangen :) 31 Maart mag ik eindelijk over naar vol vermogen :D Misschien dan eens ff stukje rijden :D?
 
Vanmorgen met de motor naar t werk gegaan. Is ongeveer een half uurtje rijden. Op de motor zelf viel het me nog mee, maar eenmaal binnen in de warmte deden de handen pijn van het tintelen. Na 3 minuten was dat alweer voorbij. Vanmiddag lekker boven de 0 graden in de zon terug naar huis :]
 
Sinds half feb op je GSX?

Ik rijd nu sinds een week of 2 af en toe op mijn GSXR 750. Ik kan gewoon niet langer wachten (eerste 'aankomende' zomer sinds ik mijn motor rijbewijs heb). Ach, na de rit even goed poetsen, en miss met een compressor erbij langs :+
 
Laatst bewerkt:
ben klaar om het motorseizoen te beginnen, fris rubber nieuwe uitlaat demper met heerlijk harley roffeltje :+ :+

Nu de duostep iets aanpassen die moeten iets verder naar buiten geplaats worden zodat mijn vriendin meekan naar de superbikes!
 
Ik gebruik zelf Richa Magma handschoenen..

Bevalt tot nu toe goed, wel voor de zomer bedoeld!! (Nu met dit weer vriezen je vingers eraf!!)

Kosten zijn ongeveer 50,-
 
Ik gebruik zelf Richa Magma handschoenen..

Bevalt tot nu toe goed, wel voor de zomer bedoeld!! (Nu met dit weer vriezen je vingers eraf!!)

Kosten zijn ongeveer 50,-

Ik zoek een beetje een combi wat goed in de winter is maar ook voor de zomer geschikt is.
Heb nu van die Lidl dingen maar dat werkt gewoon niet met deze winterse kou..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan