Drachten e.o. deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat weer lekker vandaag...
Even helm en zonnebril op de trap gelegd, dondert die helm naar beneden op de bril. Bril kapot. B|

Ligt nu bij de brillenboer, hopelijk te solderen morgen, anders kan ik zondag miss ook niet mee. Heb bij zonnig weer wel een zonnebril op sterkte nodig, heb geen donker vizier...
 
Misschien verkeerd gelezen maar dacht dat je ze gister zou krijgen toch?

Nee heb nog niets besteld, volgens mij ook niets over gemeld voor de rest. Maar geeft niet.
Ben nog aan het zoeken voor goede bandjes, worden denk ik Pilot Powers.
 
Ja ik zag vorig jaar ook te twijfelen tussen Pilot Power of Sportsmart toch het laatste geworden en geen seconde spijt van tot nu toe
 
Pilot power heeft meet een V model als beginnende rijder leek me dat niet prettig. Plus dat de Dunlops overal naar voren kwamen als een perfecte band voor zowel race als toer gebruik. Ik heb 7000km gereden met deze banden en kan denk nog wel een tijdje doorrijden...

Daarnaast hoor ik ook hele goed verhalen over de PP's hoor. Het blijft een persoonlijke keuze.
 
Mijn bril kan dus niet gemaakt worden. :(

Als het morgen erg zonnig is rij ik denk ik niet mee, anders probeer ik het met mijn normale bril.
 
Mijn bril kan dus niet gemaakt worden. :(

Als het morgen erg zonnig is rij ik denk ik niet mee, anders probeer ik het met mijn normale bril.

Even zonneband folie(voor de auto) bij de Action halen. Kan je wel op je gewone bril plakken en makkelijk verwijderen. Of op je vizier.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan