Drachten e.o. deeltje 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie willen a.s. zondag mee om rit te doen langs de dijkjes (stavoren hinderlopen). Ik ga dan waarschijnlijk op mijn KTM en me vriendin wil ook mee achterop. Dus dan zal het tempo wat lager liggen en een terrasbezoek wordt dan ook enigsinds verplicht :+.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik zaterdag ga rijden als ik ga dit weekend... Wil even wat proefrijden met de Go Pro voor ik hem in de groep gebruik. Even kijken of ie wel altijd blijft hangen ;)
 
Bullet, Hij bleef bij mij goed hangen bij 140 :P Je moet alleen wel zeker zijn dat je hem goed laat uitdrogen op je helm (24u)! Anders heb je de kans dat hij er wel afvalt!
 
Wie willen a.s. zondag mee om rit te doen langs de dijkjes (stavoren hinderlopen). Ik ga dan waarschijnlijk op mijn KTM en me vriendin wil ook mee achterop. Dus dan zal het tempo wat lager liggen en een terrasbezoek wordt dan ook enigsinds verplicht :+.

Hebben een aantal mensen die bij ons blijven slapen... weet niet hoe latt die zondag weer vertrekken... zit ook nog te dubben om even op Assen te kijken op het circuit... ivm Landelijke Motordagen... eventjes bij de stand van de vmaxclub holland langs etc...
 
Wie willen a.s. zondag mee om rit te doen langs de dijkjes (stavoren hinderlopen). Ik ga dan waarschijnlijk op mijn KTM en me vriendin wil ook mee achterop. Dus dan zal het tempo wat lager liggen en een terrasbezoek wordt dan ook enigsinds verplicht :+.

Als mijn banden binnen zijn en ik heb tijd om ze onder te laten leggen dan ga ik denk ik even naar Assen
 
misschien dat ik wel even meega.

weet niet of assen een goed idee is, te veel motorrijders en te veel politie.



heb met de motor tot nu toe maar 1 keer een boete gekregen, werd toen gevolgd door onopvallende politie motor in duitsland, iets van 30 te hard ofzo. 90 euro betalen.

je moet goed opletten ja, en je moet de geschikte flits plekken goed inschatten waar ze zouden kunnen staan.
 
misschien dat ik wel even meega.

weet niet of assen een goed idee is, te veel motorrijders en te veel politie.



heb met de motor tot nu toe maar 1 keer een boete gekregen, werd toen gevolgd door onopvallende politie motor in duitsland, iets van 30 te hard ofzo. 90 euro betalen.

je moet goed opletten ja, en je moet de geschikte flits plekken goed inschatten waar ze zouden kunnen staan.

Of gewoon rond Assen even rustig aan *D
 
Hier de route voor zondag, wat mij betreft verzamelen bij de

Mac Goutum 12uur


2j3mnn8.png

137 werkelijke km route wat volgens de "beschrijving" goed is voor 2.5 uur sturen. Route start in de buurt van Sneek. Ditmaal moet er voldoende tijd zijn voor een terrasbezoek :)

Ik heb deze route al eerder bijna volledig gedaan en het is erg leuk sturen, iets meer scherpe bochten minder hoge snelheid.

Lijstje:

hdegroot (met vriendin achterop)
Yamahar1vinnie
Mr Bullet
DBR
ErwinL
Gerkenator
Christianovic
_HaV_ OVB
wodian
Jan Christian ?
almostout89
Madstorm ovb
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de route idd een beetje grootste deel ga ik 22 juni ook rijden met een autoclub waar ik actief ben. Ik weet niet of ik zondag ga rijden...
 
Hmm zet mij eerst maar even op ovb, denk niet dat ik zondag kan... Maar als ik kan zal ik er zijn.. Ik was niet degene die een camera op de motor had.
 
Ik moet zaterdag avond op stap dus als jullie gaan rijden hoop ik bijna m'n bed uit te komen :P
Ik ben nu druk bezig een filmpje in elkaar te knutselen is alleen wat neer werk dan ik verwacht had.. Stuur het filmpje als het klaar is wel rond omdat ik de kentekens nog niet afgeschermd heb lijkt ne dat beter dan op YouTube knallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan