Drie motorrijders tegelijk rijbewijs kwijt

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
Een te 'snelle rechterhand' heeft drie motorrijders in de kop van Noord-Holland hun rijbewijs gekost. Het trio werd geklokt met 181 kilometer per uur op Rijksweg A7. De drie motorvrienden, 23 en 24 jaar oud en allen afkomstig uit Zwaagdijk, reden 61 kilometer per uur te hard, daar de maximumsnelheid ter plaatse '120' is.

Begin deze week verongelukte op de N242 tussen Heerhugowaard en Alkmaar nog een 25-jarige motorrijder uit Heerhugowaard, toen hij samen met een kennis op een recht stuk onderuit ging. De politie vermoedt dat deze twee motorrijders op het rechte stuk weg beiden het gas opentrokken en met elkaar in botsing zijn gekomen. Eén belandde in een sloot en overleefde het ongeval; het dodelijke slachtoffer knalde tegen een boom.

-=-
;(
R.I.P.
 
En lees de reacties op http://frontpage.fok.nl/nieuws/54481

Een opsomming:
Ik snap werkelijk niet dat je als motorrijder dit soort dingen doet mede omdat je zo kwestbaar bent als wat !!!
En motorrijders vaak maar klagen dat automobilisten beter op moeten letten op motoren, laat ze eerst eens naar zichzelf kijken en zelf eens aan de regels houden, tussen de auto's door in de file mag ook niet en dat soort dingen....

De rest van de leuke reacties zal in de loop van de middag wel komen.
 
Begin deze week verongelukte op de N242 tussen Heerhugowaard en Alkmaar nog een 25-jarige motorrijder uit Heerhugowaard, toen hij samen met een kennis op een recht stuk onderuit ging. De politie vermoedt dat deze twee motorrijders op het rechte stuk weg beiden het gas opentrokken en met elkaar in botsing zijn gekomen. Eén belandde in een sloot en overleefde het ongeval; het dodelijke slachtoffer knalde tegen een boom.

-=-
;(
R.I.P.

in het Noordholland 15 topic staat bijna op het eind de (waarschijnlijke)reden van het ongeluk.
was niet echt spraken van racen of iets dergelijks
 
Mijnes staat er ook bij hoor :) Alleen onder de naam Blue Thunder (die was hier al vergeven... demmit)
 
En lees de reacties op http://frontpage.fok.nl/nieuws/54481

Een opsomming:
Ik snap werkelijk niet dat je als motorrijder dit soort dingen doet mede omdat je zo kwestbaar bent als wat !!!
En motorrijders vaak maar klagen dat automobilisten beter op moeten letten op motoren, laat ze eerst eens naar zichzelf kijken en zelf eens aan de regels houden, tussen de auto's door in de file mag ook niet en dat soort dingen....

De rest van de leuke reacties zal in de loop van de middag wel komen.


Ik dacht al niet tussen de file door??? Maar zag toen pas die L , tja motorrijders kijken natuurlijk niet goed. NOOB ga jij nog maar ff wat lesjes volgen voordat je hier weer onzin gaat zitten uitkramen


leuke reactie he?
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al niet tussen de file door??? Maar zag toen pas die L , tja motorrijders kijken natuurlijk niet goed. NOOB ga jij nog maar ff wat lesjes volgen voordat je hier weer onzin gaat zitten uitkramen

Eeeeuuuuuh volgens mij ben jij degene die het niet helemaal begrijpt...
Hij geeft volgens mij enkele quote´s van dat fuck forum.....
 
Eeeeuuuuuh volgens mij ben jij degene die het niet helemaal begrijpt...
Hij geeft volgens mij enkele quote´s van dat fuck forum.....
hahaha, ik zat ook al ff van ;)



ik vraag me af waarom er niet meer sportjes op tv komen bijv. waar dit soort dingen in verteld worden wat wel en niet toegestaan is voor motorrijders.
Ik zag vroeger de smurfen, het leren tellen met afstanden en het leren ritsen regelmatig voorbij komen.
Als er zo veel dingen niet bekend zijn bij het gros van de koekblikmobilisten moet daar toch wat aan gedaan worden.
Hoe vaak ik nier hoor in mij omgeving dat ze die asosiale motorrijder wel plat rijden als ze weer eens geheel tegen de wet in inhalen of voor piepen
 
Wat dacht je van deze.....

Toch zie ik daar geregeld golf gti tjes van een bekend merk aan mij voorbij scheuren met snelheden vér boven de toegestane...

ROFL....een Golf GTI van een bekend merk...... |( :X
 
Ik dacht al niet tussen de file door??? Maar zag toen pas die L , tja motorrijders kijken natuurlijk niet goed. NOOB ga jij nog maar ff wat lesjes volgen voordat je hier weer onzin gaat zitten uitkramen


leuke reactie he?

Oops ok sorry en bedankt.mwah word vast wel weer eens gelezen door iemand die vind dat de motor niet tussen de file door mag :p
volgende keer toch maar ff duidelijker maken dat t om quote ging.
hoop toch dat t een leuke reactie was. sorry L.

geef mn foutje toe.
 
QUOTE!!!!!!!!!!!!!!

Oops ok sorry en bedankt.mwah word vast wel weer eens gelezen door iemand die vind dat de motor niet tussen de file door mag :p
volgende keer toch maar ff duidelijker maken dat t om quote ging.
hoop toch dat t een leuke reactie was. sorry L.

geef mn foutje toe.

Hahahahaha zoiets?

[me]R(emco)1 leest ook regelmatig iets wat er niet staat..... :X [/me]
 
Oops ok sorry en bedankt.mwah word vast wel weer eens gelezen door iemand die vind dat de motor niet tussen de file door mag :p
volgende keer toch maar ff duidelijker maken dat t om quote ging.
hoop toch dat t een leuke reactie was. sorry L.

geef mn foutje toe.

Wat denk je nou zelf ? :+
 
Ik gok dat het een automobilist is die gezakt is op zijn/haar examen omdat hij/zij niet goed had gekeken en een motor over het hoofd zag.

Ik zou me niet kunnen voorstellen waar op een dag als deze zulke bergen frustratie vandaag komen.....
:)
 
ik vraag me af waarom er niet meer sportjes op tv komen bijv. waar dit soort dingen in verteld worden wat wel en niet toegestaan is voor motorrijders.
Ik zag vroeger de smurfen, het leren tellen met afstanden en het leren ritsen regelmatig voorbij komen.
Als er zo veel dingen niet bekend zijn bij het gros van de koekblikmobilisten moet daar toch wat aan gedaan worden.
Een paar jaar geleden stelde iemand (MAG?) dezelfde vraag aan de toenmalige minister van V&W. Het antwoord was dat er lijstjes bestaan met zaken die gecommuniceerd moeten worden. Dit onderwerp staat erop maar niet hoog genoeg zodat het budget telkens ontoereikend is. Kan ook een politiek antwoord zijn, maar het komt erop neer dat de minister vindt dat andere boodschappen voorgaan waneer er keuzes gemaakt moeten worden. Tsja, daar kun je iets van vinden...
Hoe vaak ik nier hoor in mij omgeving dat ze die asosiale motorrijder wel plat rijden als ze weer eens geheel tegen de wet in inhalen of voor piepen
Veel automobilisten ondergaan de emotie dat zij een recht op een stukje weg verworven hebben. Het is soms leuk om te zien, behalve een motorfiets heb ik ook een (echte) sportwagen en een terreinwagen (100% asobak volgens sommige politici dus met bullbars enzo).
Op basis van de zeer verschillende ervaringen kom ik tot de conclusie dat de meeste mannelijke automobilisten met een 13-in-een-dozijn-auto (daartoe reken ik ook die petjes-auto's) een medeweggebruiker benaderen als een tegenstander: ik (of mijn voertuig) wordt ingeschat, en op basis daarvan gaat men zijn gedrag richting mij aanpassen. Op de motor negeert men mij of wordt het me soms zelfs moeilijk gemaakt, rij ik met de sportwagen dan gaat alles uit de kast om te laten zien dat ze zelf ook hard kunnen (niet te geloven hoe vaak dat bijna mis gaat) en de terreinwagen gaat men eerbiedig uit de weg. Overigens rij ik met dat spul in de zuidelijke randstad. Het valt me op dat in oost Nederland de motorrijder meer als volwaardig medeweggebruiker wordt beschouwd.
 
Dat van de motor ,die niet tussen de file door mag ,,is erg lang zo geweest.
Het werd toen wel gedaan ,en soms ook toegestaan ,maar als de politie toevallig tijd had ,kreeg je een dikke prent.
Ik weet ook niet sinds wanneer dir wel mag ,maar ik denk dat heel veel mensen niet weten dat het officieel is toegestaan.
Maar dan zal nog de motorrijder erg rustig moeten rijden ,en ook erg goed moeten uitkijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan