Dubbele koplamp zx6r en meer..

Chili Pepper

MF'er
8 mei 2004
135
0
Helmond
Waarschijnlijk ga ik deze winter een hoop veranderen aan mijn ZX6R. Omdat ik een schuiver heb gehad en altijd liever een groene dan een rode kawa wou hebben is dit een mooie kans.

Nou zou ik graag een dubbele koplamp willen hebben a la ZX7R of ZXR. Wat zijn mijn mogelijkheden hierin? Natuurlijk de mooiste en makkelijkste oplossing. Btw ik ben niet technisch!

Waarschijnlijk worden sommige kuipen gerepareerd dus dan kan die voorkuip meteen mee als die aangepast moet worden.

Is een undertray een beetje makkelijk te monteren onder een 96er ZX6R, en hoe gaat dat eigenlijk met die knippers, kenteken en dergelijke? Ik heb Racing-Bikes.nl al gemaild voor een racekontje, iemand nog een ander adresje voor opleukertjes te bestellen?

Mvg en alvast hartelijk bedankt!
 
Wat die dubbele koplamp betreft , als je zelf niet technisch bent , begin er dan niet aan. Undertray is geen probleem lijkt me .

ff een beugeltje maken van aluminium voor je kentekenplaat , en daarachter kan je je knippers kwijt , gebruik hier ff de zoekfunctie voor tal van voorbeelden.

Sucksex.
 
Laatst bewerkt:
Wat die dubbele koplamp betreft , als je zelf niet technisch bent , begin er dan niet aan. Undertray is geen probleem lijkt me .

ff een beugeltje maken van aluminium voor je kentekenplaat , en daarachter kan je je knippers kwijt , gebruik hier ff de zoekfunctie voor tal van voorbeelden.

Sucksex.


Nee als je niet technisch bent begin er niet aan. Ikzelf ben wel redelijk handig en heb mijn eigen motor geheel verbouwd. Maar weet waar je aan begint! je komt dingen tegen waar je gewoon niet eerder aan gedacht hebt!
 
Ik ben zelf ook best handig, maar ik zou me daar echt niet aan wagen hoor.

Ik weet wel dat voor een ZX6R ('95-'97) een vervangingskoplamp te koop is. Dan vervang je de standaardkoplamp voor een dubbel exemplaar. Dan heb je 2 kleine ronde koplampen a la ZXR750.
Ik weet alleen niet hoe je aan zo'n koplamp kan komen.
 
Ik heb zo'n ding gezien bij een ZX6R bij m'n dealer, vandaar dat ik dat weet.
Die zal je toch vast ergens kunnen kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan