Ducati 1199 Panigale deel 2, wat zal 2013 ons brengen?

@gizmo88; ik vrees dat ik dat met 4000 niet ga redden voor een 'S'...

@TSC; Weet het en denk dat het de beste keuze is voor de Pani, maar ben weer een week verder en het enthousiasme is alweer een stuk minder. Dan komt de ratio weer om de hoek, ik denk dat ik toch maar de beurs gesloten hou.
 
Laatst bewerkt:
Akra onder de Pani is meer dan lekker! :} :} :}

Ziet er goed uit, past perfect en klinkt echt waanzinnig. De fiets verandert er echt wezenlijk door. Veel meer trekkracht in het middengebied en ook over de hele linie sterker. Heerlijk plofje tijdens het schakelen.

Kortom; erg mee in mn sas! *O* *O* *O*
 
Akra onder de Pani is meer dan lekker! :} :} :}

Ziet er goed uit, past perfect en klinkt echt waanzinnig. De fiets verandert er echt wezenlijk door. Veel meer trekkracht in het middengebied en ook over de hele linie sterker. Heerlijk plofje tijdens het schakelen.

Kortom; erg mee in mn sas! *O* *O* *O*
Heb je vast een piccie van gemaakt O-) :9~
 
Zo dan:

Gekloot met plaatjes... :(

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Geluid is echt te gek; een zware rommel, opzwepend... Net zo belangrijk is het effect op de motorkarakteristiek, zoals ik al eerder had beschreven.

Kortom; erg mee in mn sas :Y

Eens een keer kijken Giz, naast elkaar, of het gevoel klopt met de feiten, dat ie een stuk vlotter zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een Ohlins stuurdemper in de aanbieding voor een Pani?
Overigens verleden week een dagje Spa gedaan. De TTX achter en een paar goede banden deden wonderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan