Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zeggen goed schoonmaken en in de gaten houden, zowel oliepeil en linkerkant van blok. Ze bedoelen waarschijnlijk dynamodeksel.Heb kuip eraf gehaald en het is alleen linkerkant waar ik nog wat olie spoor kan zien. Verder nog even contact gehad met Motorverduyn en eventje fotos opgestuurd en volgens hun is het typisch probleem bij Duc en oorzaak ligt bij dynamo .. dus 3-4 uur aan werk verwacht hij
[~[url="http/thumbnails109.imagebam.com/32928/7fb3e3329276577.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http/thumbnails112.imagebam.com/32928/653105329276579.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http/thumbnails111.imagebam.com/32928/22d0ff329276581.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http/thumbnails110.imagebam.com/32928/458d35329276583.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ik zou zeggen goed schoonmaken en in de gaten houden, zowel oliepeil en linkerkant van blok. Ze bedoelen waarschijnlijk dynamodeksel.
Yep motor is al weggebracht bij Duc specialist. Schijnt dat alle ducati er last van hebben?
Nu begrijp ik 't.... vorige keer noemde je nl startmotor.klopt, zoals ik al zei perst de olie bij de dynamo door de buitenmantel en electradraden door naar buiten.
Alle 848/1098/1198 hebben er wel eens last van, maar niet allemaal.
1,5 jaar mee geracet, en geen druppel olie laten vallen..klopt, zoals ik al zei perst de olie bij de dynamo door de buitenmantel en electradraden door naar buiten.
Alle 848/1098/1198 hebben er wel eens last van, maar niet allemaal.
Beste 1098 (s) rijders,
Ik ben serieus aan het overwegen om een 1098 s uit 2007 aan te schaffen. 15000km.
Ik heb tot nu alleen ervaring met bmw en Honda. Zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten bij Ducati en de 1098 s?
Ik lees weleens iets voor Spanrollen enz
Graag jullie menig.
Nu begrijp ik 't.... vorige keer noemde je nl startmotor.
Aangezien er niemand advies wil geven, begrijpelijk. ^^
Als je een fiets met kinderziektes wil, dan heb je de juiste te pakken. (1098 2007)
Het eerste wat je zou moeten doen is vragen naar, wat voor modificaties de fiets vanuit de dealer heeft gehad. Er zijn nogal wat terugroepacties geweest.
klopt, zoals ik al zei perst de olie bij de dynamo door de buitenmantel en electradraden door naar buiten.
Alle 848/1098/1198 hebben er wel eens last van, maar niet allemaal.
Verder een beetje schik met de pk monster?Klopt ik had er ook last van.
Dan moet je echt nog de termignoni slipons kopen, dikke knallen/vlammen bij quickshiften
Z.g.a.n. / altijd binnen gestaan / van een oud vrouwtje geweest
Z.g.a.n. / altijd binnen gestaan / van een oud vrouwtje geweest
Bouwjaar 2008 en maar 5000km???
Heeft ie eerst vijf jaar in de showroom gestaan ofzo?
Dan is op z'n zachtst gezegd "niet zo netjes" dat ze de motor aanbieden met slechts 5000km.is de huidige tellerstand
ivm vocht en kras issue is er vorig jaar een nieuwe klok opgekomen (staat in het boekje); huidige werkelijke stand is circa 28K
Blijft grappig die 300 euro rijklaarmaak kosten op gebruikte motoren
Och bij MotoPuro kun je wel terecht hoor, ik ga zelfs alleen nog maar naar puro (al is het voor mij een pokke-end rijden) aangezien mijn ervaringen met motoportassen en ducatizaltbommel niet zo geweldig zijn.Dan is op z'n zachtst gezegd "niet zo netjes" dat ze de motor aanbieden met slechts 5000km.
En dat bij een officiële Ducati-dealer?
Als ze het toch vertellen (met de nadruk op als), waarom spelen ze dan geen open kaart en vermelden ze op hun site niet gewoon de werkelijke km-stand?vond ik ook sportmax, maar ze zijn wel zo netjes dat ze direct aangeven dat de motor een nieuwe teller heeft gehad 5000 km geleden en wat de daadwerkelijke km stand is. (zonder dat je daarnaar vraagt!) Het is een beetje een verkoop truuk dus, niet een oneerlijkheid. Maar ben het wel met je eens, het zou netter zijn om dat op marktplaats erbij te zetten.