Ik heb zelf geen interesse, ik vind mijn 1098 prima voor nu. En idd wat duc of prunes zegt; de inruil-/verkoopwaarde van de 1098 is dan ook zo weinig dat ik hem liever houd.
Gelul over kilometerstand houd je helaas altijd idd.. zelf ook ervaring mee. Iedereen wil een motor voor niets met max 20k op de teller. Mijn vorige RSV Mille had net geen 80k op de teller en mijn huidige motor zit ook op 45k oid. Zolang ie maar goed onderhoud heeft is er weinig aan de hand.
je gaat toch zo hard dat niemand t ziet
wat voor onderhoud
Als hij bij 24.000 km zijn befaamde desmobeurt heeft gehad (ongeveer €1500) zit je voorlopig wel goed. Dan moet hij bij 32.000 km of met een jaar weer dacht ik zo.
Als hij bij 24.000 km zijn befaamde desmobeurt heeft gehad (ongeveer €1500) zit je voorlopig wel goed. Dan moet hij bij 32.000 km of met een jaar weer dacht ik zo.
Terug een grote Desmobeurt of iets kleiner?
Gewoon een normale beurt. Elke twee jaar (of ... km, even vergeten) komen er riemen bij (€350) en elke 24.000 km moet je kleppen stellen (ongeveer €200 per kop plus €200 pakkingen)
Die 24.000 km beurt is de grootste die je kan doen, alles wordt ververst en gedaan.
Ik heb deze: Motor paddock stand voorwiel ConStands Front Fork roodWelke bok voor het voorwiel gebruiken jullie?
Liefst met foto.
Ik heb deze: Motor paddock stand voorwiel ConStands Front Fork rood
Kost niets, werkt prima. Gebruik hem nu 2 jaar. Zitten nokjes op die in de gaten aan de onderkant van de voorvork gaan.
Die met die puntjes kan niet kwijt.
Ik heb er een Öhlins FGRT 803 in zitten.