Ducati 996s gezien voor 4000 euro :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zzzZZZZzzzz Dat er nog steeds mensen zijn die hier serieus 2x over nadenken.


Die motor is niet gestolen. Die nigeriaan heeft hem helemaal niet. Die heeft gewoon een paar plaatjes en de tekst van het internet gehaald.

Maar je mag wel betalen via Western Union ofzo hoor. Dan stuurt ie hem echt meteen op.

Je zult die motor dus ook NOOOOOIT krijgen.


Denk je nou echt dat een engels sprekende persoon vanuit italie een nederlandse motor gaat verkopen en dan ook nog een Duc 996 voor 4000 euro. En hij stuurt je hem gratis toe en je mag er als klap op de vuurpijl ook nog eens 5 dagen op rijden. _O-
 
Laatst bewerkt:
Na reactie via mail:

The bike is still registered in Holland.
I have to leave the country for a job offer . That's why i am in a hurry and I must sell the moto fast. This is the reason why I am selling it for only 4300euro. I will have to leave Europe for a job offer in USA
The shipping/payment will be made using www.Supreme-Shipping.com . Please carefully read all the steps below .
Read all the informations from : Supreme-Shipping.com - safe exchange part .
It's 100% safe for me and you .

----------------------
Here is how we are going to do :

1. I will ship the moto with Supreme-Shipping .
2. Supreme-Shipping staff will carefully inspect the moto . They will contact you after the inspection ,and tell you all the necessary details about the vehicle state .
3.You will transfer the money to Supreme-Shipping agent .
4.You will receive the moto and check/test etc.
5. You have 5 days to inspect/test the motorcycle .
6.After you receive the motorcycle and test you must contact Supreme-Shipping to tell them that everything it's allright , and they will give me the money .
If you find anything you don't like
about the bike you have the option to refuse it within the 5 testing days. In this case you will be 100% refunded .

*Note: Supreme-Shipping will take care of the documents transfer and the registration of the bike, so we don't have to worry about this .
I sent you photo with the document so you can see that everything is fine.
If you agree my price give me the name and address where to ship it.
Please hurry if you want to buy it because I have another customer who is interested in the moto

Brakke site overigens dat supreme-shipping |( en idd via western union -O-
 
Laatst bewerkt:
supreme shipping is HEt oplichters shipping bedrijf, heerlijk, allemaal t zelfde en die gasten komen er echt nog af en toe mee weg, wanneer gaan ze deze gasten nou eens aanpakken!!!!!!!!!

stuur t ff door naar de politie ofzo.

:r
 
das nie waar, heb al 4300 euro en 100 euro extra overgemaakt, manana wordt ie hier afgeleverd, kan nie wachten van ongeduld :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
bbb
Staan vaak dure motoren voor een veelste lage prijs op. Is volgens mij ook een keer bij Radar op tv geweest. Uiteindelijk moet je hem in Amsterdam ophalen, en je raadt het al, geen motor, geen geld.

Zie deze waarschuwing van Marktplaats zelf.
Vraag

Ik krijg een reactie vanuit het buitenland op mijn advertentie. Kan ik deze serieus nemen?


Antwoord

Marktplaats adviseert u voorzichtig te zijn met geïnteresseerden vanuit het buitenland. In de meeste gevallen blijkt het hier namelijk om oplichting te gaan. Wij zetten alle mogelijke technische middelen in om deze mensen te weren van Marktplaats. Helaas zijn het meestal bezoekers die reageren op advertenties en adverteerders rechtstreeks per e-mail benaderen. Daardoor is het lastig om de gegevens van deze mensen te verzamelen en gericht actie te ondernemen.

Bekijk hier de pagina over veilig handelen

Ontvangt u toch een reactie die u verdacht vindt? Neem dan contact op met Marktplaats via het contactformulier. Kopieer de verdachte e-mail naar uw bericht en vergeet niet de e-mail header mee te sturen. Dan kunnen wij deze persoon weren van de site.

Hoe kunt u een verdachte "koper" herkennen?
- e-mail is geschreven in slecht Engels
- geen Nederlands e-mailadres
- bieden boven de vraagprijs
- product wordt gekocht voor iemand anders (familie, bekenden)
- voorstel om te betalen via Western Union, BidPay, Cheque etc.

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//forum.marktplaats.nl/viewtopic.php%3Ft%3D26186%26sid%3Dd7eebcd523fa5950b6beb6e0cc49ba15%26sref%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.google.nl%252Fsearch%253Fhl%253Dnl%2526q%253Dadvertenties+%25252B+marktplaats+%25252B+motor+%25252B+engels++%25252B+oplichting%2526meta%253D&url=http%3A//marktplaats.custhelp.com/cgi-bin/marktplaats.cfg/php/enduser/std_adp.php%3Fp_faqid%3D127

:(
 
2-3 dagen terug nog: 2002 R6 3500e, advertentie was binnen een dag weg. Je ziet het wel meer, of je spreekt af op een vage locatie met je geld bij je helemaal *O* , en dan pistool en geen geld geen motor -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan